موسوی: بعد از 33 سال شورای فنی به این شکل تشکیل شد

1401/10/20 | تیم های ملی



مدیر تیم‌های ملی گفت: با حضور نهرودی موافق و مخالف دور یکدیگر جمع شدند و خدا را شکر این موضوع باعث شد بعد از 33 سال برای اولین بار شورای فنی به این شکل تشکیل شود.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس سیدابراهیم موسوی مدیر فنی تیم‌های ملی بوکس روز یکشنبه – 18 دی‌ماه با حضور در برنامه "صبح و ورزش" رادیو ورزش در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی صحبت کرد.


موسوی در این برنامه با اشاره به برگزاری شورای فنی گفت: 18 نفر از قهرمانان و مدال آوران بسیار قدیمی که همگی از وزنه‌های بوکس ایران هستند روز شنبه – 17 دی‌ماه دور یکدیگر جمع شدند تا در خصوص سرمربی تیم ملی تصمیم گیری شود. البته از هفته گذشته نیز برای حضور مربی خارجی از یکی از کشورهای کوبا، ازبکستان، روسیه و یا قزاقستان با وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه در حال مذاکره هستیم که انشاءالله تا آخر سال بتوانیم از حضور یک مربی سه ستاره خوب در اردو بهره‌مند شویم.


وی با اشاره به انتخاب نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: با رای کامل اعضای مجمع ایشان به عنوان سرمربی انتخاب شدند البته ایشان محبت کردند و قبول کردند چراکه بوکس از هم پاشیده شده بود و با حضور نهرودی موافق و مخالف دور یکدیگر جمع شدند و خدا را شکر این موضوع باعث شد بعد از 33 سال برای اولین بار شورای فنی به این شکل تشکیل شود و اعضای حاضر، سرمربی را انتخاب کردند.


موسوی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: متاسفانه ما نهایتا 5 مربی سه ستاره در ایران داریم که این ضعف فدراسیون محسوب می‌شود؛ ما در کنار حضور مربی خارجی تصمیم داریم مدرس مربیگری نیز در ایران حضور پیدا کند تا انشاءالله بتوانیم مربیان بیشتری را تعلیم دهیم. در همین نشست نیز نهرودی از تعدادی از مربیان خواست در کنار تیم ملی حضور داشته باشند و تجربیات خود را در اختیار یکدیگر بگذارند تا در آینده کمبود مربی نداشته باشیم و اینکه تا زمان حضور مربی خارجی به تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌هایی آسیایی که انتخابی المپیک 2024 – پاریس نیز محسوب می‌شود، کمک کنند.


مدیر تیم‌های ملی بوکس افزود: آخر همین هفته مسابقات انتخابی تیم ملی در سالن بوکس شهید همت واقع در مجموعه شیرودی با حضور مدال آوران رقابت‌های قهرمانی کشور 1401 – زاهدان برگزار می‌شود که دو تیم 12 نفره از میان این نفرات انتخاب خواهند شد و از اول بهمن‌ماه مرحله اول اردوی آماده‌سازی برای حضور در مسابقات جهانی آغاز خواهد شد و در مرحله دوم نیز یک تیم کامل می‌ماند.


وی در ادامه تصریح کرد: برنامه ریزی برای پشتوانه سازی تیم‌های ملی از رده‌های سنی پایه را نیز در دستور کار داریم که در همین راستا انشاءالله رقابت‌های کشوری نونهالان ماه آینده در یکی از استان‌های ایلام یا اراک برگزار خواهد شد.


موسوی در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص استفاده از احسان روزبهانی گفت: احسان هم جزو گزینه‌های کمک مربی بود و از ایشان نیز خواستیم این جایگاه را قبول کنند اما متاسفانه ایشان در حال حاضر بخاطر شرایط کاری خود نتوانستند قبول زحمت کنند. انشاءالله در آینده از ایشان در رده‌های سنی نوجوانان یا جوانان استفاده خواهیم کرد تا یک تیم کامل و خوب به کشور عزیزمان تحویل دهند.


میر تیم‌های ملی در پایان خاطرنشان کرد: دکتر حسینی از قهرمانان به نام این رشته هستند و طلای آسیا را در کارنامه دارند؛ خدا راشکر تاکنون برنامه‌ها را به خوبی پیش رفته و امیدواریم که بتوانیم رو سفید خانواده بوکس و مردم عزیز ایران باشیم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها