دیدار سرپرست فدراسیون بوکس با وزیر ورزش و جوانان/ موافقت سجادی با احداث خوابگاه بوکس

1401/10/20 | روابط عمومی



سیدروح‌اله حسینی سرپرست فدراسیون بوکس به همراه سیدابراهیم موسوی مدیر تیم‌های ملی عصر روز گذشته (دوشنبه - ۱۹ دی‌ماه) در دیداری صمیمی با وزیر ورزش و جوانان به گفتگو پرداختند.

متن خبر :

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، سیدروح‌اله حسینی سرپرست فدراسیون به همراه سیدابراهیم موسوی مدیر تیم‌های ملی بوکس عصر روز گذشته (دوشنبه - ۱۹ دی‌ماه) با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار و به بیان مسائل و مشکلات این رشته المپیکی پرداختند.

 

در ابتدای این دیدار حسینی گزارشی از اقدامات ۴۰ روزه خود از زمانی که سرپرستی فدراسیون را برعهده گرفته است، ارائه داد و از موانع و مشکلاتی که در مسیر این رشته وجود دارد، صحبت کرد.

 

در ادامه پیرو هماهنگی‌هایی که در دیدار روز گذشته صورت گرفت وزیر ورزش و جوانان موافقت خود را مبنی بر احداث خوابگاه بوکس در سالن شماره ۹ (سالن بوکس حاج احمد ناطق نوری) مجموعه ورزشی انقلاب اعلام کرد و مقرر شد این اقدام توسط سرپرست فدراسیون پیگیری و صورت پذیرد.

 

همچنین دستورات اولیه در خصوص اضافه شدن بخشی از سالن مذکور که پیش از این در اختیار فدراسیون بوکس بود اما هم اکنون فدراسیون کاراته از آن  در حال استفاده می‌باشد، داده شد و قرار است این بخش نیز  به منظور آماده‌سازی هرچه بهتر ملی‌پوشان برای حضور در رویدادهای پیش‌رو تجهیز شود.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها