پیام تبریک رییس کنفدراسیون بوکس آسیا به مناسبت آغاز سال نو میلادی

1401/10/11 | روابط عمومی



"پیچای چونهاواجیرا" رئیس کنفدراسیون بوکس آسیا با ارسال پیامی به فدراسیون‌های عضو آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت و برای خانواده این رشته سالی پربار و همراه با موفقیت را آرزو کرد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، پیچای چونهاواجیرا" رئیس کنفدراسیون بوکس آسیا با ارسال پیامی به فدراسیون‌های عضو آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت و برای خانواده این رشته سالی پربار و همراه با موفقیت را آرزو کرد.

 

در متن پیام تبریک آمده است:

 

امیدواریم سال 2023 برای خانواده این رشته سرشار از اتفاقات خوب و موفقیت باشد.

 

تمامی اعضای کنفدراسیون بوکس آسیا سخت تلاش می‌کنند تا سالی به یاد ماندنی را برای ورزشکاران این رشته رقم بزنند؛ اولین رویداد در این سال مسابقات قهرمانی بوکس آسیا زیر 22 سال است که ژانویه (تاریخ 26 دی‌ماه تا 6 بهمن‌ماه) در شهر "بانکوک" تایلند برگزار خواهد شد.

 

بوکسورهای آسیایی در سالی که گذشت توانستند در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان، بازی‌های مشترک المنافع، قهرمانی آسیا (رده‌سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان) خوش بدرخشند و مردان و زنان این رشته با کسب عناوین و مدال‌های جهانی ثابت کردند که یکی از بهترین‌های جهان هستند.

 

سال 2022 اردو و مسابقات بسیاری در سطح این قاره برگزار شد و همچنین اولین دوره مسابقات قهرمانی بوکس آسیا زیر 22 سال، در ماه ژانویه و به میزبانی از بکستان برگزار شد.

 

مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان و جوانان آسیا نیز با حضور بیش از 350 شرکت کننده در فوریه و مارس 2022 به میزبانی اردن برگزار شد و پس از آن نیز رقابت‌های قهرمانی بوکس آسیا در رده‌سنی بزرگسالان نوامبر در اردن انجام شد تا پرونده مسابقات این کنفدراسیون در سال 2022 بسته شود.

 

رییس کنفدراسیون بوکس از پیشرفت فدراسیون‌های عضو این کنفدراسیون اعلام رضایت کرد و بیان کرد این فدراسیون‌ها پس از پشت سر گذاشتن سخت‌ترین سال‌ها به واسطه ویروس کرونا توانستند دوباره به عرصه بین‌المللی بازگردند و در مسابقات قهرمانی قاره‌ای در سال 2022 شرکت کنند.

 

وی همچنین اعلام کرد تعدادی از فدراسیون‌ها در هفته‌های اخیر میزبان مسابقات قهرمانی کشور خود بوده‌اند و بوکسورهای آنها آماده هستند تا حضوری قدرتمند در رویدادهای بین‌المللی داشته باشند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده

سیّدمحمّدزعفرانچی(1401/10/17)

البتّه در سال۲۰۲۲ بوکس ایران موّفقیّت های خوبی داشت




نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها