امضای تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون بوکس و سازمان ورزش شهرداری تهران

1401/09/23 | روابط عمومی



تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون بوکس و سازمان ورزش شهرداری تهران به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و امکانات در راستای توسعه این رشته المپیکی در شهر تهران امضاء شد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، "روح‌اله حسینی" سرپرست فدراسیون بوکس صبح امروز (چهارشنبه – 23 آذرماه) با "حسین اوجاقی" مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران دیدار و به منظور توسعه این رشته المپیکی در شهر تهران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

برهمین اساس تفاهم‌نامه‌ای میان فدراسیون بوکس و سازمان ورزش شهرداری تهران به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و امکانات در راستای توسعه این رشته المپیکی در شهر تهران امضاء شد.

حسینی در این نشست آمادگی فدراسیون بوکس به منظور برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی را اعلام کرد و با ابراز خرسندی از تعاملات جاری میان سازمان ورزش شهرداری تهران و فدراسیون‌های ورزشی گفت: بدون تردید این سازمان به عنوان متولی ورزش شهروندی نقش موثری در آشنایی مردم با رشته‌‎های ورزشی جدید دارد و با امکاناتی که در اختیار دارد می‌تواند در گسترش رشته‌هایی مورد استقبال عموم مردم، کمک قابل توجهی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز خاطرنشان کرد: رشته المپیکی بوکس، دارای قدمت و اصالت است؛ جوانان بسیاری در شهر تهران به این رشته علاقمند هستند و همکاری ما و فدراسیون می‌تواند به مطالبات این قشر، پاسخی شایسته دهد.

وی افزود: به کارگیری مربیان کارآزموده، برگزاری رویدادهای مشترک شامل مسابقات و یا جشنواره‌های ورزشی، از جمله برنامه‌هایی است که می تواند ورزش بوکس را در تهران احیا و تقویت کند. ما نیز آمادگی داریم با انجام رسالت خود، زمینه شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی را فراهم آوریم.

در پایان این نشست نیز پیشنهاد راه اندازی رینگ‌های روباز در برخی بوستان‌های تهران به صورت آزمایشی مورد بررسی قرار گرفت.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها