دلاوری: می‌توانستیم اتفاق تاریخی را در قهرمانی آسیا رقم بزنیم

1401/08/23 | تیم های ملی



مربی تیم ملی بوکس گفت: با توجه به حضور ۱۰ نماینده در جمع ۸ نفر برتر مسابقات قهرمانی آسیا می‌توانستیم اتفاقی تاریخی را رقم بزنیم.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، جاسم دلاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص سطح مسابقات بوکس قهرمانی آسیا اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا مثل همیشه از لحاظ کمی و کیفی از سطح بالایی برخوردار بود. شرایط ما نیز برای حضور در این مسابقات خیلی بود و برای اولین بار در تاریخ بوکس کشورمان شاهد حضور 10 ورزشکار در جمع 8 نفر برتر آسیا بودیم، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که بچه‌های ما مسابقات خود را واگذار کردند.


وی تصریح کرد: با صحبت‌هایی که با استکی و کادرفنی داشتیم قرار است در اولین فرصت به بررسی اتفاقات مسابقات قهرمانی آسیا بپردازیم. البته نباید فراموش کنیم در دو، سه وزن بحث داوری نیز وجود داشت، اما ما از برخی نفرات انتظارات بیشتری حتی برای کسب مدال داشتیم که متاسفانه این توقعات و انتظارات برآورده نشد. البته این مسابقات باعث شد که برای بازی‌های آسیایی که اوزان از 13 به 7 وزن کاهش پیدا می‌کند ، به شناخت بهتری دست پیدا کنیم.


مربی تیم ملی بوکس در خصوص عملکرد ضعیف برخی بوکسورها گفت: به هر حال وقتی برای انتخاب ترکیب معیارهایی مانند قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی وجود دارد، حق طبیعی نفر برتر است که اعزام شود. ما چند مرحله انتخابی داشتیم و این نفرات خودشان را در انتخابی‌ها نشان دادند و باید با صحبت با این نفرات در خصوص دلایل عملکرد ضعیف‌شان صحبت کنیم. البته نباید فراموش کرد بوکس رشته‌ای است که مسائل روحی و روانی در آن حرف اول را می‌زند.


دلاوری خاطرنشان کرد: با توجه به حضور 10 نماینده در مرحله یک‌چهارم نهایی می‌توانستیم اتفاق تاریخی را رقم بزنیم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد که برای ما نیز جای سوال دارد. قطعاً عملکرد تمام بوکسورها را در این مسابقات به خوبی بررسی خواهیم کرد. تیم ملی در دوره گذشته عملکرد واقعاً خوبی داشت و ما این شانس را داشتیم که حتی بهتر از دوره گذشته نتیجه بگیریم. شک نکنید این مسابقات تجربه خوبی برای ما خواهد شد تا برای رویدادهای آینده به لحاظ کمی و کیفی شرایط بهتری داشته باشیم و با برنامه‌ریزی و اهداف بهتر وارد مسابقات شویم.


وی در خصوص برخی انتقادات در روزهای گذشته عنوان کرد: به هر حال انتقاد همیشه بوده است، اما انتقاد سازنده خوب است. این انتقادات تخریبی دودش به چشم همه خواهد رفت و از نظر من درست نیست. اینکه انتقادات به خاطر دشمنی یا شخصی باشد اصلاً درست نیست. واقعاً قشنگ نیست که برخی با هر شرایطی و تخریب به دنبال این باشند که وارد کار شوند.


مربی تیم ملی بوکس با ابراز تعجب از برخی اظهار نظرها گفت: اینکه برخی عنوان می‌کنند تمام شرایط و بهترین اردوها برای ما فراهم بوده است، یک طرفه به قاضی رفتن است. این دوستان چرا در خصوص تدارکات، آماده‌سازی، اردوهای مشترک و مسابقات تدارکاتی رقبای ما حرف نمی‌زند؟ اگر استکی این اسپانسر را نیاورده بود، شاید ما حتی برای اعزام مشکل داشتیم. تنها یک اردو برون مرزی داشتیم و دو اردو نیز در داخل کشور برگزار کردیم. بسیاری از بچه‌های به دلیل عدم حضور در رویدادهای تدارکاتی استرس داشتند. فضای اردوی مشترک با یک مسابقه‌ بسیار متفاوت است. دوستان اگر ادعایی نیز می‌کنند بهتر است با سند و مدرک باشد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها