افشاری: دلم برای کسب مدال جهانی روشن است

1401/08/20 | روابط عمومی



ملی‌پوش بوکس جوانان ایران گفت: دلم برای کسب مدال‌ و تاریخ‌سازی در مسابقات جهانی روشن است.

متن خبر :

علی اصغر افشاری در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس، در خصوص شرایط ملی‌پوشان در آستانه مسابقات جهانی اظهار داشت: برای مسابقات جهانی چهار مرحله اردو در کامیاران، تهران، کرمانشاه و مجداً در تهران برگزار کردیم و خدا را شکر بعد از این مراحل در آمادگی بسیار خوبی قرار دارم. همه بچه‌ها در بهترین شرایط خود قرار دارند و با روحیه بسیار خوب منتظر شروع مسابقات هستیم.


وی در پاسخ به این سوال که بعد از کسب مدال نقره آسیا چقدر به کسب مدال جهانی امیدوار است، گفت: در همه زندگی همه چیز را از خدا خواستم و امیدوار همانطور که با لطف خدا به مدال آسیایی رسیدم، این بار نیز به مدال جهانی برسم. البته برای رسیدن به این مهم در رینگ کم نمی‌گذارم و دلم برای کسب مدال جهانی خیلی روشن است. امیدوارم در مسابقات جهانی تاریخ‌ساز شوم و دوباره برای کشورمان موفق به افتخارآفرینی شوم.


نایب قهرمان بوکس آسیا با تاکید بر اینکه توانایی شکستن طلسم مدال جهانی در رده جوانان را خواهد داشت، گفت: با کمک خداوند قطعاً توانایی شکستن طلسم مدال جهانی و تاریخ‌سازی را دارم. برای انجام این مهم نیز شک نکنید با همه توان تلاش خواهم کرد و ذره‌ای کم نمی‌گذارم.


افشاری در پایان با تمجید از شرایط ملی‌پوشان گفت: همه بچه‌ها خدا را شکر خیلی خوب و آماده هستند و مهمتر از همه از روحیه مناسبی نیز برخوردار هستند و امیدوارم که بتوانیم مدال‌های خوبی بگیریم.




آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها