بیاتی: می‌خواهم حقم را از مسابقات جهانی بگیرم/ از هیچ بوکسوری ترس ندارم

1401/08/20 | تیم های ملی



ملی‌پوش بوکس جوانان گفت: از هیچ بوکسوری در مسابقات جهانی ترسی ندارم و می‌خواهم حقم را از مسابقات جهانی بگیرم.

متن خبر :

نیما بیانی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس، در خصوص شرایط ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات جهانی جوانان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و همه بچه‌ها به آمادگی خیلی بالا رسیدند. برای حضور در مسابقات جهانی، چهار مرحله اردوی مداوم و یک مرحله اردوی با فاصله داشتیم و در این اردوها تمرینات خیلی سنگین و فشرده‌ای را انجام دادیم.


وی تصریح کرد: بعد از بازگشت از اردوی کرمانشاه یک دیدار تدارکاتی خیلی خوب با عراق داشتیم و نفرات فیکس ترکیب بعد از این بازی مشخص شدند. در مقابل عراق بچه‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتند و در حال حاضر آماده حضور در مسابقات جهانی هستیم تا بتوانیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم.


ملی‌پوش وزن 54 کیلوگرم بوکس جوانان با ابراز رضایت از آمادگی خود عنوان کرد: بهتر از هر زمانی در اوج آمادگی هستم و فقط به دنبال مدال طلای مسابقات جهانی هستم و امیدوارم این مهم را رقم بزنم.


بیاتی در خصوص شکستن طلسم مدال جهانی در مسابقات جوانان گفت: صد در صد شک نکنید که همه بچه‌ها توان انجام این کار را دارند و هیچ کار نشدنی نیست. قطعاً رقبای ما در رینگ نیز انسان هستند و هیچ ترسی از هیچ بوکسوری ندارم. بچه‌ها ما برخی اوقات تحت تاثیر اسم رقبا قرار می‌گیرند، اما از هیچ بوکسوری ترسی ندارم و می‌خواهم حقم را از مسابقات جهانی بگیرم. تمام تلاشم را برای این مسابقات انجام دادم و تا آخرین نفس برای کسب مدال تلاش می‌کنم.


وی با اشاره به اینکه ذهن خود را بر روی مسائل داوری نخواهد گذاشت، گفت: وقتی بوکسور یک طرفه و با اختلاف بالا حریفش را ببرد، صد در صد چاره‌ای ندارند تا بازی را بدهند، اما اگر مبارزه پایاپای باشد دست داوران باز است. باید بدانیم در مقابل کشورهایی که در بوکس نفوذ دارند، تلاش بیشتری کنیم. باید به این فکر کنیم که 9 دقیقه مبارزه آخرین فرصت است و چاره‌ای جز تلاش تا آخرین توان نیست.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها