مسابقات قهرمانی بوکس آسیا 2022 | شریفی به مدال برنز رسید/ پایان کار ملی‌پوشان ایران با کسب 2 مدال برنز

1401/08/19 | تیم های ملی



طوفان شریفی بوکسور وزن 92 کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات آسیایی برابر نماینده قزاقستان نتیجه را واگذار کرد تا اولین مدال خود را در مسابقات آسیایی کسب کند.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات قهرمانی بوکس آسیا 2022 با حضور 320 (211 مرد – 109 زن) بوکسور از روز سه‌شنبه – 10 آبان‌ماه در "امان" اردن آغاز و روز شنبه – 21 آبان‌ماه به پایان می‌سد.

 

امروز (پنجشنبه – 19 آبان‌ماه) در روز نهم این رقابت‌ها و در مرحله نیمه‌نهایی، شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم و طوفان شریفی در وزن 92 کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

 

طوفان شریفی بوکسور وزن 92 کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی رو در روی "آیبک اورالبای" دارنده مدال طلای المپیک جوانان 2018 و مدال نقره جوانان جهان 2018 از قزاقستان قرار گرفت و در مقابل این بوکسور قدرتمند با نتیجه 5 بر صفر مغلوب شد و به نشان برنز آسیا رسید.


پیش از این نیز سیدشاهین موسوی در مرحله نیمه‌نهایی با ناداوری مغلوب "نوراکانات راییس" از قزاقستان شد و سومین مدال برنز خود را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کرد.

 

با پایان رقابت‌های امروز، پرونده نماینده کشورمان با کسب 2 مدال ارزشمند برنز در مسابقات قهرمانی آسیا بسته شد.

 

هدایت تیم ملی بوکس کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا برعهده علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی به عنوان مربی بود.

 

تیم ملی بوکس کشورمان با حمایت شرکت زنوبر ایرانیان در این رقابت ها حضور پیدا کرده است.



آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها