مسابقات قهرمانی بوکس آسیا 2022 | سومین مدال برنز آسیا بر گردن موسوی/ زور شاهین به داوران نرسید

1401/08/19 | تیم های ملی



شاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا برابر نماینده قزاقستان با ناداوری نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز آسیا رسید. 

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات قهرمانی بوکس آسیا 2022 با حضور 320 (211 مرد – 109 زن) بوکسور از روز سه‌شنبه – 10 آبان‌ماه در "امان" اردن آغاز و روز شنبه – 21 آبان‌ماه به پایان می‌سد.

امروز (پنجشنبه – 19 آبان‌ماه) در روز نهم این رقابت‌ها و در مرحله نیمه‌نهایی، شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم و طوفان شریفی در وزن 92 کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود می‌روند.

شاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان در سومین دیدار خود و در مرحله نیمه نهایی با "نوراکانات راییس" از قزاقستان مبارزه کرد و با وجود عملکرد بسیار خوب در مقابل حریف پرقدرت خود در نهایت با ناداوری با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف خود شد.

 در این مبارزه شاهین در راند اول با ارائه مبارزه‌ای برتر 4 بر یک برنده شد، اما با وجود عملکرد خوب  شاهین در راند دوم نتیجه 3 بر 2 به سود حریف اعلام شد. راند سوم نیز با تداوم برتری موسوی دنبال شد، اما در نهایت تعجب رای این راند نیز 4 بر یک به سود بوکسور قزاقستان اعلام شد تا در نهایت موسوی با ناداوری 3 بر صفر بازنده اعلام شده و سومین مدال برنز آسیا را در کارنامه خود ثبت نماید.

هدایت این نفرات برعهده علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی به عنوان مربی است.

تیم ملی بوکس کشورمان با حمایت شرکت زنوبر ایرانیان در این رقابت ها حضور پیدا کرده است.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها