مهدی‌پور: با آینده ورزشکاران بازی شد/ ۶ ماه عرق ریختیم برای هیچ!

1401/08/17 | تیم های ملی



سرمربی تیم بوکس جوانان گفت: قطعاً اولین مدال تاریخ قهرمانی جهان را دشت می‌کردیم، اما این همه تلاش و عرق ریختن برای هیچ بود.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، تیم ملی بوکس جوانان ایران موفق به اخذ روادید اسپانیا نشد تا شانس حضور در بزرگترین رویداد سال که برای تیم های پایه بوکس بود را از دست بدهد. رضا مهدی‌پور در گفت‌وگو با میزان، در این خصوص اظهار داشت: تا آخرین لحظه پیگیر اعزام بودیم و به سفارت اسپانیا هم رفتیم، اما انگار قسمت نیست این تیم فوق العاده که آینده بوکس ایران را تضمین می‌کند به رقابت‌های جهانی اعزام شود.

 

وی افزود: ظهر دوشنبه فهمیدیم به ما روادید ندادند و دلیل خاصی هم برای این موضوع اعلام نکردند. دستی دستی با آینده ورزشکاران بازی شد. حیف از تیمی که ما داشتیم و به اسپانیا نرفت.

 

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان درباره شرایط فنی بوکسورهایش گفت: ۵ بوکسور آماده داشتم و می‌توانید از کادرفنی بزرگسالان بپرسید که تیم جوان من چه بلایی سر تیم ملی بزرگسالان عراق آورد. ۶ ماه شبانه روز تمرین کردیم، اما فعلا مشخص نیست باید چه کاری انجام دهیم چون مسابقات جدیدی در تقویم نیست و تلاشهایمان بی ثمر بود.

 

مهدی‌پور در پایان تصریح کرد: قطعاً اولین مدال تاریخ بوکس را دشت می‌کردیم و پیش‌بینی من کسب حداقل ۲ مدال جهانی بود، اما این همه تلاش کردیم و عرق ریختیم برای هیچ! ان‌شاالله این بوکسورها در آینده به حق‌شان برسند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها