مسابقات قهرمانی بوکس آسیا 2022 | برد مقتدرانه موسوی در دومین مبارزه/ شاهین به نیمه‌نهایی راه پیدا کرد

1401/08/16 | روابط عمومی



شاهین موسوی نماینده وزن 75 کیلوگرم بوکس کشورمان در دومین مبارزه خود در مسابقات آسیایی برابر نماینده ترکمنستان به برتری رسید تا علاوه بر راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات قهرمانی بوکس آسیا 2022 با حضور 320 (211 مرد – 109 زن) بوکسور از روز سه‌شنبه – 10 آبان‌ماه در "امان" اردن آغاز و تا روز 21 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.


امروز (دوشنبه – 16 آبان‌ماه) در روز هفتم این رقابت‌ها و در مرحله یک‌چهارم، مسلم مقصودی در وزن 71 کیلوگرم، شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم، میثم قشلاقی در وزن 80 کیلوگرم، پوریا امیری در وزن 86 کیلوگرم، طوفان شریفی در وزن 92 کیلوگرم و ایمان رمضان‌پور در وزن 92+ کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان به روی رینگ می‌روند.


شاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان در دومین دیدار خود رو در روی "ساهدوف محمدمرات" از ترکمنستان قرار گرفت که با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید تا مدال برنز آسیا خود را قطعی کند.


موسوی برای صعود به فینال باید روز پنجشنبه – 19 آبان با "نوراکانات راییس" از قزاقستان مبارزه کند.


مسلم مقصودی بوکسور وزن 71 کیلوگرم کشورمان در دومین دیدار خود به مصاف "رستم‌بیک اولو نورالدین" از قرقیزستان دارنده طلا قهرمانی جوانان آسیا 2019 رفت که نتیجه را واگذار کرد و در یک قدمی سکو، از کسب مدال بازماند.


هدایت این نفرات برعهده علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی به عنوان مربی است.


تیم ملی بوکس کشورمان با حمایت شرکت زنوبر ایرانیان در این رقابت ها حضور پیدا کرده است.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها