مسابقات قهرمانی بوکس آسیا 2022 | حبیبی‌نژاد حریف داوران نشد

1401/08/13 | تیم های ملی



علی حبیبی‌نژاد بوکسور وزن 67 کیلوگرم ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2022،با وجود عملکرد برتر از حریف تایلندی، با رای داوران بازنده اعلام شد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات قهرمانی بوکس آسیا 2022 با حضور 320 (211 مرد – 109 زن) بوکسور از روز سه‌شنبه – 10 آبان‌ماه در "امان" اردن آغاز و تا روز 21 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.


امروز (جمعه – 13 آبان‌ماه) و در روز چهارم این رقابت‌ها، سجاد محمدپور در وزن 57 کیلوگرم و علی حبیبی‌نژاد در وزن 67 کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند.


علی حبیبی‌‌نژاد در وزن 67 کیلوگرم در دور نخست به مصاف " بونجونگ سینسیری" قهرمان مسابقات آسیای شرقی 2021 از تایلند رفت و با وجود عملکردی بسیار خوب در نهایت با رای عجیب داوران 4 بر یک مغلوب حریف خود شد.

 

حبیبی‌نژاد در راند نخست با وجود ارائه مبارزه‌ای برتر از حریف خود، در نهایت با رای عجیب داوران 5 بر صفر بازنده شد، اتفاقی که انگیزه نماینده کشورمان را بیشتر کرد تا تیمی داوری در پایان راند دوم چاره‌ای جز اعلام برتری 5 بر صفر حبیبی‌نژاد نداشته باشند.


در راند سوم نیز با وجود تداوم عملکرد بهتر نماینده کشورمان از حریف تایلندی باز هم شاهد ناداوری بودیم و در نهایت این راند نیز 4 بر یک به سود بوکسور تایلندی اعلام شد تا حبیبی‌نژاد با وجود شایستگی از راهیابی به جمع 8 بوکسور برتر مسابقات بازبماند.


هدایت این نفرات برعهده علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی به عنوان مربی است.


تیم ملی بوکس کشورمان با حمایت شرکت زنوبر ایرانیان در این رقابت ها حضور پیدا کرده است.




آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها