مسابقات قهرمانی بوکس آسیا 2022 | رضایی و خسروی نمایندگان ایران در روز دوم رقابت‌ها

1401/08/11 | تیم های ملی



رقابت‌های روز دوم مسابقات قهرمانی بوکس آسیا امروز (چهارشنبه – 11 آبان‌ماه) برگزار خواهد شد و اشکان رضایی و مهدی خسروی به عنوان نمایندگان کشورمان به روی رینگ می‌روند.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات قهرمانی بوکس آسیا 2022 با حضور 320 (211 مرد – 109 زن) بوکسور از روز گذشته (سه‌شنبه – 10 آبان‌ماه) در "امان" اردن آغاز و تا روز 21 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.


بر اساس برنامه اعلامی از سوی کمیته برگزاری مسابقات، امروز (چهارشنبه – 11 آبان‌ماه) و در روز دوم این رقابت‌ها اشکان رضایی در وزن 63.5 کیلوگرم و مهدی خسروی در وزن 54 کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند. (مسابقات از ساعت 13:30 تا 17:30 و 18:30 تا 22:30 انجام خواهد شد.)


مهدی خسروی بوکسور وزن 54 کیلوگرم کشورمان ابتدا با "رانگسی سائو" از کامبوج پیکار خواهد کرد و در صورت برتری در این مبارزه با یکی از نمایندگان ازبکستان و پاکستان دیدار می‌کند.


اشکان رضایی در رقابت‌های وزن 63.5 کیلوگرم، در مرحله نخست به مصاف "وانگدی دورجی" از بوتان می‌رود و در صورت برتری با یکی از بوکسورهای چین تایپه، افغانستان یا قرقیزستان مبارزه می‌کند.


هدایت این نفرات برعهده علیرضا استکی به عنوان سرمربی وغلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی به عنوان مربی است.


تیم ملی بوکس کشورمان با ترکیب مصطفی ریگی، مهدی خسروی، سجاد محمدپور،  محمد کمالی،  اشکان رضایی، علی حبیبی‌‍نژاد، مسلم مقصودی، شاهین موسوی، میثم قشلاقی، پوریا امیری، طوفان شریفی و ایمان رمضان‌پور و حمایت شرکت زنوبر ایرانیان در این رقابت ها حضور پیدا کرده است.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها