برگزاری نشست روسای هیات‌های شهرستان و کمیته‌های هیات بوکس مازندران

1401/08/08 | روابط عمومی



نشست هم اندیشی روسای هیات‌های شهرستان و کمیته‌های بوکس مازندران در فریدونکنار برگزار شد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس و به نقل از هیات بوکس استان مازندران، نشست هم اندیشی روسای هیات‌های شهرستان و کمیته‌های بوکس مازندران در فریدونکنار برگزار شد.

 

امیر مدرسی رئیس هیات بوکس  مازندران در نشست هم اندیشی روسای هیات های شهرستان و کمیته های بوکس مازندران در فریدونکنار با اشاره به برنامه‌های پیش رو استان گفت: میزبانی مسابقات جوانان و بزرگسالان استان را پیش رو داریم. همچنین برنامه ریزی برای سه ماه پایانی سال جهت راه اندازی لیگ استانی صورت گرفته است و از ابتدای امسال تاکنون نیز مسابقات قهرمانی استان را در عباس آباد برگزار کردیم. سه دوره آموزشی هم برگزار شد که شامل دو دوره مربیگری و یک دوره داوری بوده است.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اعزام تیم بزرگسالان به زاهدان و کسب مقام چهارم بین ۳۳ تیم، میزبانی تیم بوکس نونهالان در ساری، اعزام تیم جوانان و کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات کشوری، اعزام تیم نوجوانان با ۱۰ ورزشکار و کسب ۷ مدال و مقام اول استانی و مقام سوم تیمی از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی هیئت بوکس استان مازندران از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

 

مدرسی تصریح کرد: برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان بوکس استان مازندران، بازدید هیئت رئیسه بوکس استان مازندران از خانه بوکس بابلسر و تزریق مالی ۱۰۰ میلیون تومانی جهت اتمام این پروژه تا پایان امسال از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی هیات بوکس استان در سال جاری بوده است.

 

رییس هیات بوکس مازندران در ادامه گفت: در تلاش هستیم دو اتاق و خوابگاه در کنار خانه بوکس بابلسر و نور احداث تا در بحث میزبانی از اردوهای تیم ملی و آماده سازی بوکسورها شرایط بهتری در سطح استان مازندران ایجاد شود.

 

مدرسی در پایان گفت: یاد و خاطره دو پیشکسوت بزرگ بوکس استان مرحوم پاک منش و مرحوم ابراهیمی نیا را گرامی می‌داریم و برای همه پیشکسوتان و ورزشکاران آرزوی سلامتی و توفیق داریم.

 


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها