خسروی: به توانایی‌هایم برای کسب مدال ایمان دارم

1401/08/07 | تیم های ملی



عضو تیم ملی بوکس کشورمان گفت: با وجود اولین تجربه‌ حضورم در مسابقات قهرمانی آسیا، به توانایی‌های خودم برای کسب مدال ایمان دارم.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مهدی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایطش برای حضور در مسابقات بوکس قهرمانی آسیا اظهار داشت: از لحاظ آمادگی بدنی و فنی هیچ مشکلی ندارم و خدا را شکر از شرایط بسیار خوبی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برخوردار هستم. بعد از اردوی مشترک با هند، در روزهای گذشته نیز اردویی با تیم عراق داشتیم که باعث شد به شرایط بهتری دست پیدا کنیم.


وی در مورد انگیزه‌هایش برای حضور در مسابقات گفت: به توانایی‌های خودم برای کسب مدال ایمان دارم و برای کسب طلا تمام تلاشم را خواهم کرد. اینگونه نگاه نمی‌کنم که اولین حضور در قهرمانی آسیا را تجربه خواهم کرد و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا با مدال بازگردم و دل مردم را شاد کنم.


ملی‌پوش بوکس ایران با تمجید از شرایط ملی‌پوشان کشورمان یادآور شد: تیم بسیار خوبی داریم که از جوانان و باتجربه‌ها تشکیل شده است. جوانان تیم ملی از تجربه خوبی برخوردار هستند و به مسابقات رفته‌اند. امیدوارم شرایط مسابقات به گونه‌ای رقم بخورد که همه بچه‌ها بهترین عملکرد را داشته باشند و مدال‌های خوشرنگی کسب کنند.


خسروی با تأکید بر سطح بالای مسابقات قهرمانی آسیا گفت: قطعاً مسابقات با حضور قدرت برتر آسیا که در دنیا نیز حرف‌های زیاد برای گفتن دارند در سطح بسیار بالایی خواهد بود. بوکسورهای آسیایی از قدرت‌های دنیا هستند و مطمئن باشید با وجود سختی مسابقات، همه تلاش‌مان را برای بهترین عملکرد خواهیم کرد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها