رمضان‌پور: کسب مدال در آسیا سخت است اما نشدنی نیست

1401/08/03 | تیم های ملی



بوکسور وزن 92+ کیلوگرم گفت: کار برای کسب مدال در قاره آسیا سخت است، اما نشدنی نیست و تمام بچه‌ها تلاش خواهند کرد بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند و با بهترین نتایج به کشور بازگردند تا دل مردم را شاد کنیم.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، ایمان رمضان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت خود در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر بعد از مسابقات قهرمانی کشور اردوهای خوبی داشتیم. یک اردو با تیم هند برگزار کردیم که خیلی از لحاظ فنی و بدنی به ما کمک کرد. بعد از حضور تیم هند نیز تیم عراق به ایران آمد که البته بوکسور سنگین وزن نداشت و من طبق برنامه کادر فنی تمرینات را پیگیری کردم.


وی با تمجید از بوکسورهای سنگین وزن کشورمان خاطر نشان کرد: خدا را شکر هر ساله بوکسورهای جوان خوبی به سطح اول بوکس کشور می‌آیند و همین موضوع کار را برای من سخت می‌کند. برای حضور در قهرمانی آسیا نیز مدعیان زیادی در سنگین وزن حضور داشتند و انتخابی‌های زیادی برگزار شد، اما در نهایت و با لطف خدا فیکس شدم.


ملی‌پوش بوکس کشورمان با اشاره به سطح بالای مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: قطب‌های اصلی بوکس جهان در قاره آسیا حضور دارند و بوکسورهای کشورهای ازبکستان، قزاقستان، هند، چین و اردن از مدال‌آوران مسابقات جهانی هستند. کار برای کسب مدال در قاره آسیا سخت است، اما نشدنی نیست و تمام بچه‌ها تلاش خواهند کرد بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند و با بهترین نتایج به کشور بازگردند تا دل مردم را شاد کنیم.


رمضان‌پور در مورد ترکیب تیم بوکس کشورمان گفت: به غیر از یکی دو وزن تمام بوکسورهای اعزامی در مسابقات قهرمانی کشور اول شدند و یک بار خودشان را ثابت کرده بودند. همه بچه‌ها نیز بوکسورهای توانمندی هستند و امیدوارم در اردن توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها