رضایی: روی رینگ آسیایی کم‌ نمی‌گذارم

1401/08/02 | تیم های ملی



بوکسور وزن ۶۳.۵ کیلوگرم تیم ملی گفت: تجربه حضور در مسابقات مهم بین‌المللی را دارم و توقع زیادی از خودم دارم. هیچگاه داخل رینگ کم نمی‌گذارم، اما باید بدانیم تا خداوند نخواهد برگی از درخت نخواهد افتاد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، اشکان رضایی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایطش در آستانه اعزام به مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در اردن، اظهار داشت: در پیکارهای کشوری به مدال طلا دست یافتم و سپس در انتخابی تیم ملی، روی رینگ رفتم.

 

وی در خصوص رقابتش در سال‌های اخیر با باقر فرجی در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم افزود: چالش سختی در این سال‌ها با فرجی داشته‌ام. بیرون از رینگ باقر فرجی از دوستان خوبم است اما در حین مسابقه با هیچ فردی تعارف ندارم و پیراهن تیم ملی را می‌خواهم.

 

*هیچگاه داخل رینگ کم نمی‌گذارم

 

بوکسور کشورمان ادامه داد:‌ البته در انتخابی قهرمانی آسیا با او روبه‌رو نشدم چرا که فرجی به امیری باخت و من نیز برابر امیری به برتری دست پیدا کردم. آخرین شکست من مربوط به مسابقات لیگ است که البته در خصوص آن مبارزه نیز حرف و حدیث زیادی وجود داشت. آن مبارزه را فراموش کرده و به رویدادهای پیش‌رو فکر می‌کنم.

 

رضایی در خصوص اهدافش در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: تجربه حضور در مسابقات مهم بین‌المللی را دارم و توقع زیادی از خودم دارم. هیچگاه داخل رینگ کم نمی‌گذارم، اما باید بدانیم تا خداوند نخواهد برگی از درخت نخواهد افتاد. پس علاوه بر آمادگی و مبارزه خوب، خواست خدا نیز مهم است.

 

*امیدوارم در اردن طلسم‌شکنی کنم

 

وی درباره مسیر رسیدن به تیم ملی، گفت: برای دست‌یابی به این مهم جان کندم و البته سرمربی تیم ملی خیلی به من لطف داشت. در پازل فکری او هستم، اما همواره بیشترین انتخابی را برای من گذاشته و مشکلی هم از بابت برگزاری مسابقات انتخابی متعدد نداشته و ندارم.

 

بوکسور وزن ۶۳.۵ کیلوگرم با بیان اینکه بر اساس شایستگی‌هایش به تیم ملی رسیده است، خاطرنشان کرد: همواره تابع تصمیمات کادرفنی تیم ملی بوده‌ام. تیم یکدست و همدلی داریم و استکی مثل برادر بزرگ‌تر با ملی‌پوشان رفتار می‌کند. امیدوارم در آسیایی اردن بهترین نتیجه را کسب کرده و طلسم‌شکنی کنم.

 

مسابقات قهرمانی بوکس آسیا از روز ۱۰ تا ۲۱ آبان‌ماه به میزبانی اردن و در شهر امان برگزار خواهد شد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها