موسوی: سکوی اول بوکس آسیا را می‌خواهم

1401/08/01 | روابط عمومی



بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم ایران گفت: سکوی اول مسابقات آسیایی را می‌خواهم و در این راستا مهم نیست با چه حریفی روی رینگ بروم.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، سیدشاهین موسوی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که از دهم آبان‌ماه به میزبانی اردن برگزار می‌شود، اظهار داشت: اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و با تمریناتی که کادر فنی در نظر گرفته بود، در شرایط ایده‌آلی قرار دارم.

وی افزود: آمادگی بدنی‌ام روز به روز بهتر می‌شود و در این چند روز باقی‌مانده نیز به اوج خواهم رسید تا بتوانم بهترین مبارزات را به نمایش بگذارم.

بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم ایران در خصوص برگزاری اردوی مشترک با کشورهای هند و عراق، عنوان کرد: بعد از چند مرحله اردو، نیاز است تا با سایر کشورها تمرین مشترک داشته باشیم. این تمرینات به سود ما بود، به خصوص اردو با هند که از بهترین تیم‌های آسیا و جهان است.

موسوی در مورد هدفش در مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: دیگر به مدال برنز راضی نمی‌شوم و هدفم رسیدن به فینال و ایستادن روی سکوی اول آسیاست.

وی در خصوص حضور در مسابقات انتخابی، توضیح داد: هیچگاه مشکلی از مبارزات انتخابی نداشته‌ام و نظر کادرفنی برایم مهم بوده است. این مرتبه نیز علیرضا استکی به عنوان سرمربی تیم ملی تشخیص داد در انتخابی شرکت کنم و من هم به میدان رفتم و برنده شدم.

بوکسور المپیکی و موفق کشورمان در خصوص اینکه گفته می‌شود مسابقات امسال سیدبندی نخواهد داشت و این مساله کار نمایندگان ایران را سخت خواهد کرد، گفت: برایم هیچ فرقی ندارد که سیدبندی باشد یا نه. اصلا فکر نمی کنم با چه حرفی روی رینگ می‌روم چراکه می‌خواهم قهرمان شوم.

وی با بیان اینکه مصدومیتی نداشته و در شرایط آرمانی است، گفت: اکثر نفرات تیم ملی ما جوان هستند و چند باتجربه نیز در کنار آنان حضور دارند. تلاش همه ما کسب نتایج مناسب در رینگ آسیایی است تا پیش مقدمه‌ای برای موفقیت در مسابقات جهانی و همچنین پیکارهای کسب سهمیه المپیک پاریس باشد.

مسابقات قهرمانی بوکس آسیا از روز ۱۰ تا ۲۱ آبان‌ماه به میزبانی اردن و در شهر امان برگزار خواهد شد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها