شه‌بخش: شرایط روحی مناسبی برای همراهی تیم ملی نداشتم

1401/07/26 | تیم های ملی



ملی‌پوش بوکس گفت: به نظر خودم اوضاع خوبی برای همراهی تیم ملی نداشتم و از لحاظ روحی و روانی شرایطم ایده آل نبود.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، دانیال شه‌بخش در گفت‌وگو با میزان، درخصوص برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس اظهار داشت: قانون برای همه یکسان است و اگر قرار باشد انتخابی بزنیم، همه باید از آن اطاعت کنیم. من هم سرباز تیم ملی هستم و در انتخابی حاضر شدم و با کسب پیروزی در ترکیب اصلی تیم جای گرفتم.


وی درباره اینکه چرا در لیست نهایی تیم ملی بوکس برای قهرمانی آسیا قرار نگرفت، افزود: به نظر خودم اوضاع خوبی برای همراهی تیم ملی نداشتم و از لحاظ روحی و روانی شرایطم ایده آل نبود. دوست دارم زمانی تیم ملی را همراهی کنم که کاری از دستم بر بیاید و بتوانم برای ایران پرچمداری کنم.


بوکسور تاریخ ساز ایران تصریح کرد: با اینکه کنار تیم نیستم، اما قلبم با بچه‌هاست و برای هر ۱۲ بوکسور تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا اردن آرزوی موفقیت دارم.


شه‌بخش در واکنش به این سوال که آیا در آینده به تیم ملی برمی‌گردد، گفت: اولویت من همیشه تیم ملی است و ان‌شاءالله برای رقابت‌های جهانی و گزینشی المپیک با صلاحدید کادرفنی به تیم اضافه می‌شوم. من باید تلاش کنم روز به روز بهتر شوم تا برای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخارآفرینی کنم.


ملی‌پوش بوکس درخصوص ادامه فعالیت خود در بوکس حرفه‌ای تصریح کرد: متاسفانه رقابت حساس ۳ روز قبل (۱۵ اکتبر) را از دست دادم، اما برنامه مشخصی برای روزهای پیش رو دارم و قطعاً با تمام قدرت در رقابت‌های حرفه‌ای بوکس حضور پیدا می‌کنم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها