یکم آبان‌ماه، آغاز هفتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس نونهالان

1401/07/20 | تیم های ملی



هفتمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس نونهالان در سال‌‌جاری با حضور 14 بوکسور از روز یکم آبان‌ماه آغاز و تا روز 15 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مرحله هفتم اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان نونهال بوکس در سال‌جاری با حضور 14 بوکسور از روز یکم آبان‌ماه به میزبانی استان گیلان و در شهرستان لنگرود آغاز می‌شود و تا روز 15 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.


سهند نجفی، محمد صالح مصباحی، یاورسبزعلی، مهدی روزبهانی، حسین سعیدی، ماهان ساجدی، محمدجواد ابراهیمی، آرین نظامی‌وند، سیدامیدحسین میرزاهد، کمیل کهن‌پور، امیرمحمد رستم پور، امیر حسین قربانی، امیرمحمد خدابخش‌لو و سپهر رحیمی ملی‌پوشان حاضر در این مرحله از اردوی آسیایی هستند.


سینا بلانش به عنوان سرمربی هدایت ملی‌پوشان را برعهده دارد و مجید حاج عباسی، رسول معمار مرتضوی شیرازی و اسماعیل مختارپور مربیان تیم هستند. جواد خدابخشی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.


نفرات دعوت شده به اردو باید  یکشنبه – یکم آبان‌ماه با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر، معرفی نامه از هیات بوکس استان و اداره کل مربوطه، بیمه ورزشی، کارت واکسن و یا تست PCR و همچنین رضایت‌نامه محضری والدین خود را به کادرفنی حاضر در اردو معرفی نمایند.


آدرس محل برگزاری: گیلان -  شهرستان لنگرود – انتهای خیابان آتشکار – پشت سالن بحران شهرداری – باشگاه بوکس فجر


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها