برگزاری دوره عملی مربیگری درجه دو بوکس در استان زنجان

1401/06/30 | هئیت های استانی



دوره عملی مربیگری درجه دو بوکس در استان زنجان در حال برگزاری است.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس و به نقل از هیأت بوکس استان زنجان، دوره عملی مربیگری درجه دو به همت هیأت بوکس استان در حال برگزاری است.


رییس هیأت بوکس استان زنجان در بازدید از این دوره با ابراز خرسندی از جایگاه بسیار خوب استان در سطح کشور گفت: زنجان با داشتن قهرمانان خوب در این رشته مقام های ارزشمندی را کسب کرده است.


 نصراله سائلی با بیان اینکه دانش افزایی در بین مربیان از الویت برنامه‌های هیأت بوکس استان زنجان است، تصریح کرد: کمیته آموزش هیأت در این راستا اقدامات خوبی انجام داده و هر جا لازم باشد دوره های مختلف دانش افزایی برای مربیان استان برگزار خواهد شد.


عضو هیأت رییسه فدراسیون افزود: این هیأت با تمام توان و کار گروهی و تربیت قهرمانان خوب در سطح استان تلاش دارد جایگاه بوکس استان را در سطح کشور افزایش دهد.


دوره عملی مربیگری درجه دو بوکس با تدریس طاهر جباری از قهرمانان اسبق بوکس آسیا و مدرسین برتر فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران از روز یکشنبه - ۲۷ شهریور ماه در آکادمی هیأت بوکس استان در حال برگزاری است و در این دوره امیر صالحی نایب رییس هیئت بوکس استان هم در خصوص قوانین جدید داوری، مربیگری و کوچینگ صحبت کرد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها