برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان بوکس استان زنجان

1401/06/30 | هئیت های استانی



مراسم تجلیل از سه نفر از قهرمانان بوکس استان زنجان برگزار شد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس و به نقل از هیأت بوکس استان زنجان، مراسم تجلیل از سه نفر از قهرمانان بوکس استان با حضور جواد بازرگان مدیر کل، غفار امانی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، نصراله سائلی رییس و امیر صالحی نایب رییس هیأت بوکس استان برگزار شد.


در ابتدای این جلسه جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه اتفاقات بسیار خوبی در هیأت بوکس استان در حال وقوع است، گفت: هیأت بوکس با کسب افتخارات ارزشمند در این رشته توانسته جایگاه استان زنجان را در سطح کشور ارتقا دهد .


 وی افزود: حمایت ما از هیأت‌های ورزشی محدود است و باید خود هیأت‌ها با رفتن به سمت جذب اسپانسر از ظرفیت آنان در توسعه رشته خود بهره ببرند.


در این برنامه نصراله سائلی رییس هیأت بوکس استان نیز افزود: ورزش از نیازهای اساسی جامعه امروز است و همه باید در توسعه ورزش در سطح استان همت گماریم.


 وی ادامه داد: در حال حاضر استان زنجان با چهار بوکسور در اردوی تیم ملی بزرگسالان و جوانان حضور دارد و از حیث حضور نفرات در تیم ملی جزو رتبه های اول تا سوم کشور است.


در این برنامه با اهداء لوح تقدیر و جوایز نقدی توسط نصراله سائلی رئیس هیات استان زنجان از طوفان شریفی، محمد کمالی و محمد حسین حقی از قهرمانان بوکس استان زنجان تجلیل به عمل آمد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها