قشلاقی: مصدومیتم تا قهرمانی آسیا برطرف می‌شود/ دوره گذشته طلایم را قاپیدند، اما تلافی می‌کنم

1401/06/27 | روابط عمومی



دارنده مدال نقره بوکس آسیا گفت: دلم برای شه‌بخش تنگ شده، اما وقتی موفقیت های او را می‌بینم، لذت می‌برم.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، میثم قشلاقی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط مصدومیت خود اظهار داشت: شرایط روز به روز بهتر می‌شود و خداراشکر در این ۶ ماه به قدری تلاش و تمرین کرده‌ام که نگران مصدومیت نیستم. خوش شانس بودم که بازی‌های آسیایی یک سال و قهرمانی آسیا چند ماه به تعویق افتاد تا بتوانم بدون نگرانی ریکاوری کنم.

 

وی درباره اینکه آیا به رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌رسد افزود: تا زمان شروع مسابقات قهرمانی آسیای اردن ۸۰ درصد آماده می‌شوم و پیش از آن هم در انتخابی‌ها شرکت می‌کنم و مطمئن باشید مشکلی از این بابت وجود ندارد چون همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود.

 

دارنده مدال نقره بوکس آسیا درخصوص مشکل اضافه وزن تصریح کرد: نهایت ۳ یا ۴ کیلو بالای وزن هستم و نگرانی بابت اضافه وزن ندارم. من بوکسور ۸۰ کیلو هستم و نمی‌توانم یک وزن پایین بیایم چون ۷۵ قلمرو فرماندهی شاهین موسوی است و در وزن خودم راحت هستم.

 

قشلاقی با اشاره به انگیزه بالای خود گفت: دوره گذشته مدال طلا را از من قاپیدند، اما این دوره از این خبرها نیست و برای کسب طلا به آب و آتش میزنم. فقط مدال طلا من را راضی می‌کند و به کمتر از آن راضی نیستم.

 

تایسون ایرانی در ادامه به تمجید از دانیال شه‌بخش پرداخت و تصریح کرد: دلم برای دانیال تنگ شده اما وقتی موفقیت های او را می‌بینم، لذت می‌برم. او الان از نظر مالی و آمادگی جسمانی و فنی در شرایط عالی قرار دارد و برایش بهترین‌ها را آرزو می کنم.

 

ملی پوش بوکس در خصوص شانس کسب سهمیه المپیک خاطرنشان کرد: من نمیدانم چرا سهمیه‌های المپیک تا این اندازه کاهش پیدا کرده، اما فکرم را درگیر این موضوعات نمی‌کنم چون هم سهمیه می‌خواهم و هم مدال المپیک! پاریس اولین میدان المپیک است که بوکس ایران مدال کسب می‌کند و به این صحبت خودم ایمان دارم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها