27 شهریورماه، آغاز ششمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس نونهالان

1401/06/22 | روابط عمومی



ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس نونهالان در سال‌‌جاری با حضور 12 بوکسور از روز یکشنبه – 27 شهریورماه آغاز و تا روز هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مرحله ششم اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان نونهال بوکس در سال‌جاری با حضور 12 بوکسور از روز یکشنبه – 27 شهریورماه به میزبانی استان گیلان و در بندر انزلی آغاز می‌شود و تا روز هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت.


امیر حسین قربانی، سهند نجفی، مهدی روزبهانی، کمیل کهن‌پور، حسین سعیدی، یاورسبزعلی، سپهر رحیمی، امیرمحمد خدابخش‌لو، امیرمحمد رستم پور، محمد صالح مصباحی، محمدجواد ابراهیمی شاد و ماهان ساجدی ملی‌پوشان نونهالی هستند که خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی آماده می‌کنند.


سینا بلانش به عنوان سرمربی هدایت ملی‌پوشان را برعهده دارد و مجید حاج عباسی، رسول معمار مرتضوی شیرازی و اسماعیل مختارپور نیز مربیان تیم هستند. جواد خدابخشی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.


نفرات دعوت شده به اردو باید  یکشنبه – 27 شهریورماه با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر، معرفی نامه از هیات بوکس استان و اداره کل مربوطه، بیمه ورزشی، کارت واکسن و یا تست PCR و همچنین رضایت‌نامه محضری والدین خود را به کادرفنی حاضر در اردو معرفی نمایند.


آدرس محل برگزاری: گیلان -  بندر انزلی – ژاندارمری – استادیوم سیروس قایقران – خانه بوکس بندر انزلی


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها