برگزاری مراسم تجلیل از مربیان و قهرمانان مدال آور هیئت بوکس استان زنجان

1401/06/14 | هئیت های استانی



مراسم تجلیل از مربیان و قهرمانان مدال آور هیئت بوکس استان زنجان برگزار شد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس و به نقل از هیات بوکس استان زنجان، مراسم تجلیل از قهرمانان و مربیان مدال آور هیات بوکس زنجان با حضور جواد بازرگان مدیرکل، غفار امانی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و نصراله سائلی رییس هیئت بوکس استان برگزار شد.


در ابتدای این برنامه سائلی با اشاره به اینکه توسعه ورزش و به‌خصوص رشته بوکس نیاز به کار گروهی و تیمی دارد، گفت: اقدامات خوبی با همفکری هیات بوکس استان در راستای توسعه این رشته در حال انجام است و زنجان در حال حاضر در این رشته مقام‌های ارزشمندی را تصاحب کرده و همه این افتخارات مدیون مربیان و زحمت کشان این رشته در سطح استان است.


وی اخلاق مداری در ورزش را جزو اصول اولیه ورزش دانست و افزود: احترام به پیشکسوت و تعامل با مردم و خوش اخلاقی جزو اصول اولیه ورزش است و قهرمانان  الگوهای ارزشی هر جامعه محسوب می شوند.


رییس هیئت بوکس استان در ادامه از حمایت‌های دستگاه‌ها و به خصوص اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تقدیر کرد و ابراز داشت: با تعامل سازنده و برنامه‌های پیش بینی شده هیات بوکس استان، شاهد موفقیت‌های این رشته در سطح کشور خواهیم بود.


در ادامه این برنامه جواد بازرگان مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز با بیان اینکه در حال حاضر ۴۸ هیئت ورزشی در استان فعالیت دارند خاطر نشان کرد: تلاش می شود با تامین اعتبار حمایت‌های لازم از هیات‌ها به عمل آید.


وی کمبود اعتبارات را از مشکلات جامعه ورزش استان دانست و گفت: موفقیت های کسب شده در میادین ورزشی مرهون زحمات مربیان و ورزشکاران و اعضا هیئت هاست .


بازرگان تصریح کرد: باید با همکاری همدیگر بر سرعت اقدامات هیئت ها افزوده شود و حاشیه ها در ورزش به کنار روند.


مسابقات قهرمانی کشور جوانان بوکس در تیرماه سال جاری در شهر مشهد مقدس برگزار شد و تیم بوکس جوانان استان زنجان متشکل از شش ورزشکار، دو مربی، یک سرپرست و یک داور به این رقابتها اعزام شدند و توانستند با کسب چهار مدال  در رده هفتم تیمی کشور قرار بگیرند و در وزن ۸۰ کیلو حسین کردلو از شهرستان خرمدره با کسب مدال طلا به اردوی تیم ملی دعوت شد و جایزه پرداختی از طرف رییس هیأت بوکس استان زنجان به وی مبلغ پنج میلیون تومان به همراه لوح تقدیر بود.


همچنین امید ذولقرنین در وزن ۶۳/۵ کیلو از خرمدره در این مسابقات مدال برنز گرفت و هیات بوکس با جایزه یک میلیون تومانی و اهداء لوح از وی تقدیر کرد و اصغر آقامحمدی مربی این دو بوکسور از خرمدره نیز با جایزه ۱ میلیون تومانی و لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.


از امیرحسین الهیاری نیز در وزن ۵۷ کیلو از زنجان با کسب مدال برنز، حسین الهیاری در وزن ۷۱ کیلو از زنجان با کسب مدال برنز، داود هاشمی مربی این دو بوکسور زنجانی، شیرینعلی اوجاقلو سرپرست تیم بوکس استان زنجان، امیرحسین صالحی زنجانی داور اعزامی به این مسابقات، ابراهیم عباسی دبیر اسبق هیأت بوکس استان زنجان بابت اعزام  به عنوان مربی به مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور در خرداد ماه سال جاری به زاهدان و کسب ۳ مدال برای زنجان، طوفان شریفی در وزن ۹۲ کیلو از زنجان با مدال طلا، محمد کمالی در وزن ۶۰ کیلو از خرمدره با مدال نقره،  محمد حسین حقی در وزن ۵۴ از زنجان با مدال نقره  که هرسه این ورزشکاران در تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران حضور دارند با اهداء جایزه یک میلیون تومانی و لوح سپاس تقدیر شد.


لازم به ذکر است در آن مسابقات زنجان مقام ششم تیم‌های استانی در کشور را به دست آورد، همچنین در این برنامه از مهدی فغفوری رییس کمیته آموزش، سعید نادری رییس کمیته فنی هیات، قاسم جعفری دبیر هیات بوکس شهرستان زنجان و یوسف باباخانی رییس کمیته اجرایی و‏ داود خیری رییس اسبق کمیته روابط عمومی با جایزه یک میلیون تومانی و اهدای لوح سپاس تقدیر شد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها