قشلاقی: افق دید من کسب مدال المپیک است/ تمرین با هند باعث اعتماد به نفس بچه‌ها می‌شود

1401/06/12 | تیم های ملی



نایب قهرمان بوکس آسیا تاکید کرد: اهداف بزرگی دارم و افق دید من در نهایت کسب مدال المپیک است.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، میثم قشلاقی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط خود بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش اظهار داشت: 6 ماه پیش از ناحیه کتف دچار آسیب‌دیدگی شدم و لابروم کتفم پاره شد. خدا را شکر با کمک فدراسیون زیرتیغ جراحی رفتم و در این مدت توانستم با انجام به موقع در تهران مراحل فیزیوتراپی را انجام بدهم. تلاش‌های فدراسیون باعث شد تا بتوانم به اردو بازگردم و در حال حاضر خیلی بهتر هستم و می‌توانم مشت بزنم و بوکس کنم.


وی در خصوص برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هند عنوان کرد: تمرین با تیم‌های خوب خارجی باعث ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس در بچه‌ها خواهد شد. شاید برخی بوکسورهای ما تا قبل از برگزاری این اردوها نسبت به بوکسورهای خارجی بزرگ‌نمایی انجام بدهند، اما وقتی با آنها تمرین می‌کنند و تن به تن می‌شوند، متوجه می‌شوند تصورات‌شان غلط بوده است. این اردوها به بچه‌ها اعتماد به نفس خوبی می‌دهد تا متوجه شوند که می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم.  هند نیز تیم بسیار خوبی است و بوکسورهای توانمندی دارد که در آسیا و دنیا حرف برای گفتن دارند.


نایب قهرمان بوکس آسیا در خصوص برنامه‌های خود برای حضور در قهرمانی آسیا گفت: اهداف بزرگی دارم و افق دید من قهرمانی المپیک است. برای رسیدن به این مهم باید تلاش بسیاری در  طول مسیر داشته باشم و هنوز جای زیادی دارم. قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان، کسب سهمیه المپیک و در نهایت مدال المپیک اهداف بزرگی است که باید تلاش‌های بسیار زیادی برای  رسیدن به آنها انجام شود. بچه‌های خوبی در اردو حضور دارند و در این مدت که نبودم بچه‌ها نشان دادند در وزن حرف برای گفتن دارند. تلاش خود را انجام دادم و امیدوارم دوباره موفقیت‌های خوبی در رینگ کسب و دل مردم را شاد کنم.


قشلاقی در مورد بالا رفتن توقعات از او بعد از نایب قهرمانی در دوره گذشته قهرمانی آسیا گفت: وقتی توقعات جنبه عمومی پیدا می‌کند و مردم از یک ورزشکار توقع مدال دارند، شرایط سخت‌تر می‌شود. تنها راه این است که روی توانایی‌های خود تمرکز کنم و بدانم تا چه حد می‌توانم از خود توقع داشته باشم تا آن را برآورده کنم. در حال حاضر روی اهدافم تمرکز کردم تا بتوانم در این دوره نیز مدال کسب کنم. مردم خیلی به من لطف دارند و کار سختی در پیش دارم، اما تلاش خود را می‌کنم تا بتوانم افتخارآفرینی کنم. با تمام وجود تلاش خود را انجام می‌دهم تا به مدال طلای آسیا برسم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها