مربی تیم ملی هند: باید منتظر درخشش بوکسورهای ایرانی باشیم/ امیدوارم مشکلات داوری بوکس به زودی برطرف شود

1401/06/09 | روابط بین الملل



"خیماناند" مربی تیم ملی هند گفت: بوکسورهای ایرانی از نظر فنی توان بالایی دارند، هیچ نقطه ضعفی ندیدم و به نظر می‎رسد سیر صعودی که تاکنون داشتند، خودباروی را در میان آنها بالا برده و در روزهای نه چندان دور می‌توانیم شاهد درخشش بیش از پیش آنها باشیم.

متن خبر :

اردوی مشترک ملی‌پوشان هندوستان با بوکسورهای ایرانی از روز یکشنبه – ششم شهریورماه در تهران آغاز و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.


"خیماناند" مربی تیم ملی هند با اشاره به برگزاری اردوی مشترک با ملی‌پوشان کشورمان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: به منظور توسعه بوکس دو کشور در فاصله 2 ماه تا شروع مسابقات بوکس قاره کهن، مقدماتی را فراهم کردیم تا تمرینات مشترک و دیدارهای تدارکاتی را به میزبانی کشور ایران داشته باشیم و امیدوارم این تمرینات مثمر ثمر باشد و هند و ایران بتوانند نتایج خوبی را در قهرمانی آسیا کسب کنند.


وی افزود: بعد از ورود به ایران تاکنون چند جلسه تمرینی را با بوکسورهای ایران برگزار کردیم که تنوع تکنیکی بوکسورهای ایرانی نشان از توانایی بالای آنها داشت.


مربی تیم ملی هند در ادامه گفت: بوکسورهای ایرانی از نظر فنی توان بالایی دارند، هیچ نقطه ضعفی در آنها ندیدم و به نظر میرسد سیر صعودی که تاکنون داشتند، خودباروی را در میان آنها بالا برده و در روزهای نه چندان دور می‌توانیم شاهد درخشش بیش از پیش آنها باشیم.


"خیماند" با بیان اینکه مسابقات آسیایی رقابت‌های سنگینی است، خاطرنشان کرد: تیم ملی هندوستان تمرینات مستمری را برای حضور در این رویداد پیگیری می‌کند و با توجه به این موضوع فکر می‌کنم بتوانیم مدال‌های خوش‌رنگی را بدست آوریم.


وی با اشاره به داوری‌هایی که در رقابت‌ها صورت می‌گیرد، گفت: گاهی اوقات معتقد هستم که داوری‌ها ناعادلانه است، اما  اخیرا فدراسیون جهانی بوکس به دنبال تغییراتی است تا این مشکلات را به حداقل برساند و به زودی برطرف شود. امیدوارم این موضوع به زودی حل شود.


مربی تیم ملی هند تصریح کرد: پیش از این از تیم ملی ایران برای حضور در هندوستان دعوت شده بود و پیگیری می‌کنم تا این مهم حتماً حاصل شود؛ البته با توجه به اینکه فاصله اندکی تا مسابقات آسیایی داریم پیش از این رقابت‌ها این موضوع میسر نمی‌شود، اما بعد از این رویداد بدون شک میزبان بوکسورهای ایرانی خواهیم بود.


"خیماند" با اشاره به توانایی‌های سرمربی تیم ملی بوکس ایران خاطرنشان کرد: آقای استکی از مربیان خوب این رشته ورزشی است و با توجه به هماهنگی که در این اردو داریم، می‌توانیم از تجربیات ارزشمند ایشان استفاده کنیم.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها