برگزاری مسابقه بوکس شهرستان بوکان و تیم نوجوانان ملکان استان آذربایجان‌شرقی

1401/05/22 | هئیت های استانی



مسابقات بوکس بین تیم شهرستان بوکان و تیم نوجوانان ملکان استان آذربایجان‌شرقی به میزبانی شهرستان بوکان و به مناسبت یادبود ورزشکار بااخلاق زنده یاد رامیار عنایتی در سالن ۳۰۰۰ نفری با استقبال پر شور مردم فهیم و مهمان نواز و تماشاگران این شهرستان برگزار شد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس و به نقل از هیات بوکس استان آذربایجان‌غربی، مسابقات بوکس بین تیم شهرستان بوکان و تیم نوجوانان ملکان استان آذربایجان‌شرقی به میزبانی شهرستان بوکان روز پنجشنبه – 20 مردادماه به مناسبت یاد بود ورزشکار بااخلاق زنده یاد رامیار عنایتی در سالن ۳۰۰۰ نفری با استقبال پر شور مردم فهیم و مهمان نواز و تماشاگران این شهرستان برگزار شد.


در این مسابقات ورزشکاران در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان همدیگر را محک زده و به رقابت پرداختند که در پایان با درخشش بوکسورهای جوان شهرستان بوکان این تیم با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ تیم مهمان که تیم نوجوانان ملکان استان آذربایجان شرقی بودند را شکست داد و پیروز این رقابت شد.


در جریان برگزاری مسابقات حسین مادردوست گنجینه بوکس استان و پدر بوکس آذربایجان، حاج انور حبیب زاده نماینده مردمی بوکان، سلمان خدایاری رئیس آبفا و هیات بوکس بوکان و سلیمان سواره رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان از ابتدا تا پایان رقابت‌ها از نزدیک نظاره‌گر این مسابقات بودند.


محمد آبی رئیس هیات بوکس استان آذربایجان غربی با اشاره به این رقابت‌ها گفت: علاوه بر این که مسابقات از لحاظ کمی و کیفی از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، از هیات بوکس شهرستان بوکان که مصمم در برگزاری مسابقات که همیشه یار و یاور بوکس استان بوده و نهایت برنامه ریزی و تلاش را انجام داده بودند، قدردانی می‌کنم.


وی افزود: امیدواریم در آینده نزدیک با توجه به ظرفیت و داشتن پتانسیل این شهرستان در زمینه ورزشی علی الخصوص رشته المپیکی بوکس، شاهد میزبانی یک رویداد مهم کشوری یا بین الملی در این شهرستان باشیم.


وی خاطر نشان کرد: داوران فعال بوکس استان نیز مثل همیشه که با تمام وجود همیشه همراه می‌باشند، در این دوره از مسابقات نیز با داوری‌های دقیق و بی نقص خودشان، که حتی بدون یک رای اعتراضی انجام پذیرفت، خوش درخشیدند که از آنها نهایت تشکر و قدردانی را دارم.


در پایان این رقابت‌ها به تمامی شرکت کنندگان لوح یادبود و به نفرات برتر احکام قهرمانی، به تمامی دست اندرکاران و داوران و هیات ژوری و مربیان و سرپرست تیم مهمان نیز حکم یادبود و تندیس اهداء شد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها