موسوی: حضور در یک وزن بالاتر محک سختی بود

1401/05/09 | تیم های ملی



بوکسور المپیکی گفت: خودم هم از کسب مدال برنز خسته شده‌ام و از حالا در اندیشه کسب طلای بازی‌های آسیایی هانگژو هستم.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، شاهین موسوی پس از کسب مدال برنز تورنمنت کویت در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: ۲۲ کشور در مسابقات کویت حضور داشتند و فکر می‌کنم رقابت‌های خوبی بود. حضور تیم‌هایی چون ازبکستان، قرقیزستان، تایلند، اوکراین، آلمان، بلغارستان و چند تیم دیگر اروپایی و آفریقایی موجب شد تا محک خوبی بخوریم.


وی در خصوص مبارزه کردن در یک وزن بالاتر، عنوان کرد: وقتی به کویت رسیدیم متوجه شدیم که وزن ۷۵ کیلوگرم حذف شده و با تصمیم کادرفنی در ۸۰ کیلوگرم مبارزه کردم. در پایان مبارزات نیز کادرفنی از عملکردم راضی بود.


موسوی گفت: در نخستین مبارزه، حریفی از چین که در بین برترین‌های مسابقات جوانان جهان حضور یافته بود را ۵ بر صفر شکست دادم و در نیمه‌نهایی مقابل نایب قهرمان جهان و دارنده مدال طلای آسیا از ازبکستان در مبارزه‌ای نزدیک و با نظر داوران با حساب سه بر دو بازنده شدم. البته داوران می‌توانستند من را هم برنده اعلام کنند.


بوکسور مطرح کشورمان اظهار کرد: مهم این بود که توانستم خودم را در وزن ۸۰ کیلوگرم محک بزنم. اگر وزن ۷۵ باقی بماند در این وزن در مسابقات مهم آینده به میدان می‌روم و در غیر اینصورت باید به یک وزن بالاتر برم.


وی سپس از عملکرد نفرات جوان تیم ملی هم در تورنمنت کویت تمجید کرد و افزود: همه بوکسورها در این رویداد مبارزت خوبی ارائه کردند.


موسوی که طی چند سال اخیر همواره به مدال برنز در رویدادهای مختلف رسیده است در خصوص اینکه چه زمانی طلسم نرسیدن به فینال را پایان می‌دهد گفت: خودم از کسب برنز خسته شده‌ام. البته در تورنمنت مغولستان طلا و در قزاقستان نقره گرفتم اما می‌خواهم از این پس در رویدادهای مهم این طلسم را شکسته و فینالیست شوم.


ملی‌پوش بوکس ایران افزود: از حالا به فکر کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو هستم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها