شه‌بخش: پای مدال المپیک وسط باشد هر سختی را به جان می‌خرم

1401/05/08 | تیم های ملی



بوکسور تاریخساز ایران معتقد است برای کسب مدال المپیک باید تفکر المپیکی داشت و سختی‌ها را به جان خرید.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، دانیال شه‌بخش در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تمرینی خود اظهار داشت: طبق هماهنگی که با علیرضا استکی سرمربی تیم ملی داشتم، در این مدت زیر نظر محمود نهتانی تمریناتم را پیگیری کردم و طبق برنامه پیش رفتم. به هر حال باید خودم را آماده نگه دارم تا اگر به یکباره مسابقه‌ای مثل تورنمنت کویت پیش آمد، بتوانم بدون مشکل در رقابت‌ها حاضر شوم و خودم را محک بزنم.


وی درخصوص غیبت در رقابت‌های کویت گفت: اولاً که من تحت امر کادرفنی هستم و در هر مسابقه‌ای که صلاح بدانند، حضور پیدا می‌کنم، اما نکته اینجاست در رقابت‌های کویت اصلاً در وزن من کسی نبود که بخواهم شرکت کنم. ضمن اینکه از عملکرد بوکسورهای تیم ایران در این رویداد لذت بردم و این نتایج خوب را حاصل یک کار تیمی و همدلی می‌دانم.


*باید ببینیم در چه وزنی می‌توانم کسب سهمیه کرده و بهتر مبارزه کنم


ملی‌پوش بوکس در خصوص اینکه در رقابت‌های قهرمانی آسیا برای چه وزنی آماده می‌شود، گفت: تا جایی که می‌دانم این رقابت‌ها در ۱۳ وزن برگزار می‌شود و من هم در ۶۰ کیلوگرم روی رینگ می‌روم تا بتوانم توانایی‌های خودم را به اثبات برسانم. البته هنوز تاریخ دقیق قهرمانی آسیا مشخص نیست و همه منتظر هستیم.


وی در واکنش به اینکه عدم حضور وزن ۶۰ کیلوگرم در المپیک او را اذیت نمی‌کند، تصریح کرد: راستش را بخواهید باید دو، دوتا، چهارتا کنم و با سرمربی تیم ملی جلسه بگذارم تا ببینم برای المپیک باید چه کنم. اگر بخواهم ۵۷ کیلو بازی کنم باید وزن زیادی کم کنم و شاید ۶۳ کیلوگرم هم برایم سنگین باشد، اما بررسی می‌کنیم تا ببینیم در چه وزنی می‌توانم کسب سهمیه کرده و بهتر مبارزه کنم. مهم این است بهترین انتخاب را داشته باشم و برای پرچم مقدس ایران افتخارآفرینی کنم.


*خیلی‌ها می‌گویند وزن کم کردن برای دانیال سخت است


شه‌بخش ادامه داد: خیلی‌ها می‌گویند وزن کم کردن برای دانیال سخت است، اما من مشکلی با این موضوع ندارم. مگر در انتخابی المپیک که در اردن برگزار شد و برای المپیک توکیو در یک وزن پایین‌تر از وزن تخصصی خودم مبارزه نکردم؟ وقتی پای مدال المپیک و نام میهن عزیزم در میان باشد، هر سختی را به جان می‌خرم تا با کسب مدال المپیک پرونده افتخارات بوکس ایران کامل شود.


بوکسور تاریخساز ایران در پاسخ به اینکه کسب مدال المپیک مستلزم چه امکاناتی است، گفت: برای رسیدن به این مهم اول باید تفکر المپیکی داشته باشیم و المپیکی زندگی کنیم. یکسری مسائل هم به مسئولان برمی‌گردد که باید از ما حمایت کنند تا بدون دغدغه تمرینات خود را پیگیری کنیم. از سوی دیگر باید آنقدر در مسابقات گرید A شرکت کنیم که مبارزه با بهترین بوکسورهای جهان هم برای ما عادی شود و بتوانیم بوکس ایران را سر زبان‌ها بیاندازیم تا از این طریق گام بلندی به سوی موفقیت برداریم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها