دیدار ملی‌پوشان و کادرفنی بوکس با سفیر ایران در کویت

1401/05/04 | روابط بین الملل



ملی‌پوشان و کادرفنی بوکس که برای حضور در تورنمنت بین‌المللی کویت در این کشور حضور دارند، شب گذشته (دوشنبه – سوم مردادماه) با سفیر و مسئولان سفارت ایران در کویت دیدار کردند.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، اولین دوره تورنمنت بین‌المللی بوکس به میزبانی کویت در گروه مردان با حضور 72 بوکسور از 22 کشور، طی روزهای 30 تیرماه تا سوم مردادماه برگزار شد؛ ایران با شش نماینده در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود که بوکسورهای کشورمان موفق به کسب دو مدال نقره (مصطفی ریگی و باقر فرجی)، چهار برنز (سجاد محمد پور، شاهین موسوی، حسین میراحمدی و طوفان شریفی) و عنوان چهارمی (با احتساب تعداد مدال) شدند. همچنین با احتساب امتیازات بوکسورهای کشورمان، ایران در رده سومی قرار گرفته است.


ملی‌پوشان و کادرفنی بوکس که برای حضور در تورنمنت بین‌المللی کویت در این کشور حضور دارند، شب گذشته (دوشنبه – دوم مردادماه) با محمد ایرانی سفیر و مسئولان سفارت ایران در کویت دیدار کردند.


سفیر ایران پس از اینکه متوجه حضور ملی‌پوشان بوکس در تورنمنت کویت شد در هنگام برگزاری مسابقات چندین بار در سالن حضور پیدا کرد و از نزدیک رقابت‌های بوکسورهای ایرانی را مشاهده کرد.


در دیدار شب گذشته، حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس و علیرضا استکی سرمربی تیم ملی به تشریح وضعیت بوکس ایران و همچنین شرایط تیم ملی پرداختند.


سفیر ایران نیز برای بوکس ایران در رویدادهای پیش رو آرزوی موفقیت کرد.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها