تورنمنت بین‌المللی کویت – 2022 | فرجی نشان نقره را بر گردن آویخت

1401/05/03 | تیم های ملی



باقر فرجی بوکسور وزن 63.5 کیلوگرم کشورمان در فینال تورنمنت بین‌المللی کویت برابر حریف تایلندی مغلوب شد و نشان نقره را بر گردن آویخت.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، اولین دوره تورنمنت بین‌المللی بوکس به میزبانی کویت در گروه مردان با حضور 72 بوکسور از 22 کشور، از عصر روز 30 تیرماه در فدراسیون بوکس این کشور آغاز و امروز (دوشنبه - سوم مردادماه) به پایان می‌رسد.


ایران با شش نماینده و حمایت مالی شرکت "زنوبر ایرانیان" در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرده است که مصطفی ریگی و باقر فرجی با شایستگی به فینال رقابت‌ها راه پیدا کردند و سجاد محمد پور، شاهین موسوی، حسین میراحمدی و طوفان شریفی به نشان برنز رسیدند.


باقر فرجی بوکسور وزن 63.5 کیلوگرم کشورمان امروز و در مرحله فینال به مصاف "خوناتیپ پیدنوچ" حریف تایلندی خود رفت و در حالی‌که در راند اول و اواخر راند دوم عملکرد خوبی از خود برابر حریفش به نمایش گذاشت، از ناحیه ابرو آسیب دید که داور مبارزه را قطع کرد و باقر بازنده اعلام شد تا بر سکوی نایب قهرمانی بایستد.


فرجی برای فینالیست شدن در گام اول "حسن الفتحلی" نماینده میزبان را 5 بر صفر شکست داد؛ وی در دومین مبارزه با "موا الخامری" نماینده یمن مبارزه کرد و در دیداری یک طرفه حریف خود را 5 بر صفر شکست داد تا کسب مدال برنز خود را قطعی کند. فرجی در دیدار نیمه‌نهایی "یحیی سامی" از عراق را 5 بر صفر شکست داد.


علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی به عنوان مربی هدایت این نفرات را بر عهده دارند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها