تورنمنت بین‌المللی کویت – 2022 | ریگی سکوی نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد

1401/05/03 | تیم های ملی



مصطفی ریگی بوکسور وزن 51 کیلوگرم کشورمان در فینال تورنمنت بین‌المللی کویت نتیجه را به حریف قدرتمند ازبک واگذار و عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، اولین دوره تورنمنت بین‌المللی بوکس به میزبانی کویت در گروه مردان با حضور 72 بوکسور از 22 کشور، از عصر روز 30 تیرماه در فدراسیون بوکس این کشور آغاز و امروز (دوشنبه - سوم مردادماه) به پایان می‌رسد.


ایران با شش نماینده و حمایت مالی شرکت "زنوبر ایرانیان" در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرده است که مصطفی ریگی و باقر فرجی با شایستگی به فینال رقابت‌ها راه پیدا کردند و سجاد محمد پور، شاهین موسوی، حسین میراحمدی و طوفان شریفی بر به نشان برنز رسیدند.


مصطفی ریگی بوکسور وزن 51 کیلوگرم کشورمان امروز و در مرحله فینال به مصاف "عبدومجید مانوپوف" حریف قدرتمند ازبک رفت و با واگذاری نتیجه بر سکوی نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها ایستاد.


ریگی برای صعود به فینال ابتدا برابر "ارگونال صبری" از بلغارستان مبارزه کرد و با برتری 3 بر 2 مقابل حریف قدرتمند خود به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد. وی در مرحله نیمه‌نهایی نیز به مصاف "منصور مبارک" از کویت رفت و 5 بر صفر پیروز شد.


علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی به عنوان مربی هدایت این نفرات را بر عهده دارند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها