قطعی شدن مدال برنز محمدپور و شریفی در تورنمنت بین‌المللی کویت/ فردا، تلاش 4 نماینده ایران برای راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی

1401/04/31 | تیم های ملی



سجاد محمدپور و طوفان شریفی نمایندگان کشورمان در روز دوم تورنمنت بین‌المللی بوکس کویت بودند که با از پیش رو برداشتن رقبای خود به مرحله نیمه‌نهایی این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کردند تا مدال برنز خود را قطعی کنند.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، اولین دوره تورنمنت بین‌المللی بوکس به میزبانی کویت در گروه مردان با حضور 72 بوکسور از 22 کشور، از عصر روز گذشته (پجشنبه – 30 تیرماه) در فدراسیون بوکس این کشور آغاز و تا روز سوم مردادماه ادامه خواهد داشت.


ایران با شش نماینده و حمایت مالی شرکت "زنوبر ایرانیان" در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرده است که سجاد محمدپور در وزن 57 کیلوگرم و طوفان شریفی در وزن 92 کیلوگرم نمایندگان کشورمان در روز دوم بودند.


سجاد محمدپور در وزن 57 کیلوگرم در گام نخست رو در روی "بیای جوخادار" از سوریه قرار گرفت که موفق شد این دیدار را با نتیجه 5 بر صفر به نفع خود به پایان برساند و مدال برنز خود را قطعی کند. محمدپور در دیدار بعدی برابر بوکسور تایلند قرار می‌گیرد.


طوفان شریفی در وزن 92 کیلوگرم نیز در مبارزه اول خود "رشید مهرینفر" از بحرین را 5 بر صفر شکست داد و در دیدار بعد مقابل "دیوربیک اورالوف" از ازبکستان قرار می‌گیرد.


علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی به عنوان مربی هدایت این نفرات را بر عهده دارند.


فردا (شنبه – یکم مردادماه) رقابت‌های روز سوم پیگیری خواهد شد که مصطفی ریگی در وزن 51 کیلوگرم، باقر فرجی در وزن 63.5 کیلوگرم، سیدحسین میراحمدی و شاهین موسوی در وزن 80 کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند که برای حضور در دیدار نیمه‌نهایی تلاش می‌کنند.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها