افشاری: برای حضور در مسابقات جهانی تا آخرین لحظه می‌جنگم / با وجود سطح بالای قهرمانی کشور، بر سکوی قهرمانی ایستادم

1401/04/29 | روابط عمومی



قهرمان بوکس جوانان کشور گفت: همیشه تا آخرین لحظه برای کسب موفقیت می‌جنگم و امیدوارم بتوانم در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی قرار بگیرم.

متن خبر :

علی اصغر افشاری قهرمان و دارنده کاپ تکنیک مسابقات قهرمانی کشور جوانان در خصوص برگزاری این دوره رقابت‌ها در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: در وزن 57 کیلوگرم با از پیش رو برداشتن رقبایی از استان‌های کرمان، قم، زنجام و آذربایجان‌غربی موفق شدم عنوان قهرمانی و کاپ فنی‌ترین بازیکن رقابت‌های کشوری را برای استان اصفهان کسب کنم. خدا را شکر بوکس استان اصفهان نیز روز به روز شرایط بهتری پیدا می‌کند.


وی افزود: با توجه به حضور ملی‌پوشان و بوکسورهایی که سابقه حضور در تیم‌های ملی رده پایه را داشتند، سطح فنی رقابت‌ها بسیار بالا بود که خدا را شکر با این این وجود توانستم بر سکوی قهرمانی بایستم.


دارنده مدال نقره آسیا در ادامه گفت: ملی‌پوشان با توجه به تمریناتی که در اردوها پشت سر می‌گذارند سطح فنی بالایی دارند اما در این مسابقات بوکسورهایی حضور داشتند که تجربه چندانی نداشتند ولی با این وجود عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. برای مثال دو حریف آخر خود من رقبای سرسختی بودند و به نظرم چهره‌های جدیدی به بوکس کشور معرفی شد.


افشاری با اشاره به وقفه دو ساله برگزاری مسابقات کشوری جوانان گفت: با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری رقابت‌های کشوری نبود و بدون شک برگزاری آن بعد از دو سال تاثیر به سزایی در عملکرد ما خواهد داشت چراکه شرایط برای حضور در تورنمنت‌های تدارکاتی وجود ندارد و این رقابت‌ها می‌تواند ما را آماده‌تر سازد.


وی تصریح کرد: در این دوره مسابقات از نظر کمی هم تغییر قابل توجهی داشت. دوره‌های گذشته در وزن من شاید 5 یا 6 نفر حضور داشتند اما این دوره وزن 57 کیلوگرم شلوغ‌ترین وزن بود و 21 بوکسور حضور داشتند که این موضوع خیلی به ما کمک کرد چراکه پنج شب مبارزه کردیم و حریفان خوب خود را پشت سر گذاشتیم.


بوکسور استان اصفهان در ادامه گفت: برای حضور در مسابقات جهانی به اردو تیم‌ملی دعوت شده‌ام؛ همیشه تا آخرین لحظه برای کسب موفقیت می‌جنگم و امیدوارم بتوانم در ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌‌ها قرار بگیرم. انشالله اگر در ترکیب اعزامی قرار بگیرم تلاش می کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنم؛ با توجه به تمریناتی که در اردوهای تیم‌ملی پشت سر می‌گذاریم کسب مدال دور از دسترس نیست و با غیرت می‌توانیم بهترین نتیجه را بدست آوریم.


افشاری خاطرنشان کرد: نسل جوانان ما بوکسورهایی هستند که از انگیزه دو چندانی برخوردارند و همان طور که ‌می‌دانید تعدادی از ملی‌پوشان بزرگسال همان نفراتی هستند که در جوانان حضور داشتند. انشاءالله بتوانیم با کسب تجربه به تیم‌ملی بزرگسالان راه پیدا کنیم و در میدان‌های بزرگ همچون المپیک افتخارآفرینی نماییم. هرچقدر در مسابقات و میادین بیشتری حضور پیدا کنیم می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها