مرتضوی: لذت قهرمانی با دریافت کاپ تکنیک بیشتر شد / تمام فکرم موفقیت در مسابقات جهانی است

1401/04/26 | روابط عمومی



قهرمان بوکس جوانان کشور تاکید کرد که دریافت کاپ تکنیک لذت مدال طلای او را بیشتر کرده است.

متن خبر :

محمد سینا مرتضوی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس، در خصوص برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات بعد از دو سال و نیم شرایط کرونایی خیلی عالی برگزار شد و خدا را شکر بعد از 44 سال تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی کشور دست پیدا کرد. اتفاقی که برای بوکس استان سابقه نداشت، اما با کمک امیرحسین اخوان رئیس هیات بوکس خراسان رضوی رقم خورد و با کمک همه بچه‌ها و کادرفنی توانستیم تاریخ‌سازی قشنگی انجام بدهیم.

 

وی در خصوص رقابت‌های وزن 67 کیلوگرم و رقبای عنوان کرد: رقبای خوبی داشتم، اما برای کسب عنوان قهرمانی زیاد دچار چالش نشدم و با چهار پیروزی موفق به دریافت عنوان قهرمانی و کاپ تکنیک مسابقات شدم.

 

مرتضوی با تاکید براهمیت دریافت کاپ تکنیک مسابقات گفت: قهرمانی همراه با دریافت کاپ تکنیک لذت بیشتری داشت. مدال طلای قهرمانی کشور خود به خود ارزشمند است و این جایزه انفرادی نیز به عنوان مکمل این موفقیت بسیار شیرین بود.

 

وی در مورد انگیزه‌های خود برای همراهی تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا گفت: دو دوره همراه با تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدم و در اردن نیز در آستانه کسب مدال با ناداوری از راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی بازماندم. خیلی دلم روشن است که نه تنها در مسابقات جهانی حضور داشته باشم، بلکه موفق به کسب مدال شوم.

 

قهرمان بوکس کشور جوانان خاطرنشان کرد: بوکس ایران در رده جوانان موفق به دریافت مدال جهانی نشده است و تمام فکر و ذکر ما این است که در اسپانیا موفق به کسب مدال شویم. در وزن خودم می‌توانم توانایی‌های خود را به کادرفنی اثبات کنم و تمام تمرکزم برای کسب مدال خوش‌ رنگ و تاریخ‌سازی در مسابقات جهانی است.

 

مرتضوی با اشاره به سطح بالای بوکسورهای رده سنی جوانان گفت: واقعاً بوکسورهای خوبی در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور داشتند و بچه‌ها خیلی خوب بودند. برای موفقیت در مسابقات جهانی اسپانیا اگر خود را باور داشته باشم و کار را جدی بگیریم غیر ممکنی وجود ندارد و می‌توانیم موفق به افتخارآفرینی شویم. این کار برای بچه‌های ما دور از دسترس نیست و هیچ تفاوتی با بوکسورهای دیگر کشورها نداریم.

 

انتهای پیام/

 



آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها