مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشور بوکس جوانان برگزار شد

1401/04/14 | مسابقات و لیگ



مراسم افتتاحیه سی‌ویکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور بوکس جوانان، عصر امروز (سه‌شنبه – 14 تیرماه) در سالن "شهید بهشتی" مشهد مقدس برگزار شد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مراسم افتتاحیه سی‌ویکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور بوکس جوانان، عصر امروز (سه‌شنبه – 14 تیرماه) با حضور حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس، علی اکبر هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حمید قبایی‌زاده مشاور ارشد رییس و مدیر اجرایی فدراسیون، امیرحسین اخوان رییس هیات بوکس استان خراسان رضوی، محمد آبی رییس کمیته داوران، بابک بردبار سوپروایزر مسابقات، پیشکسوتان بوکس استان، رضا مهدی‌پور سرمربی تیم ملی، دیگر اعضای کادرفنی و ... در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد.


رییس فدراسیون بوکس در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت: از تمامی شرکت کنندگان اعم از ورزشکاران، مربیان، داوران و ... که در این مسابقات حضور پیدا کردند، تشکر می‌کنم. امیدوارم این رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار شود.


وی افزود: میزبانی این رویداد توسط هیات بوکس خراسان رضوی فرصت ارزشمندی است تا علاوه بر حضور در این رقابت‌ها بتوانید از این میزبانی معنوی بهره ببرید. تشکر ویژه‌ای دارم از مسئولین این هیات که تمام سعی خود را به کار گرفتند تا بتوانند میزبانی شایسته باشند. همچنین از داوران قضاوت کننده و برادر بزرگوارم آقای قبایی‌زاده تشکر می‌کنم که حضور ایشان در فدراسیون بوکس واقعا ارزشمند است و در تمامی شرایط حساس که نیاز است اقدامی ارزشمند صورت بگیرد نام ایشان به چشم می‌خورد.


ثوری خاطرنشان کرد: از تمامی قهرمانان حاضر در مسابقات که برای شرکت و نمایش توانایی‌های خود در این رویداد سالیان سال، زحمت کشیده‌اند، تشکر می‌کنم؛ همچنین قدردان کادرفنی رده‌های سنی پایه هستم که توانستند در رویدادهای مختلف بهترین نتایج را رقم بزنند و پرچم مقدس ایران را در میادین مختلف به اهتزاز در آوردند. امیدوارم بتوانیم با کمک خانواده بزرگ بوکس، روند موفقیت سالیان اخیر این رشته را تداوم بخشیم.


در پایان نیز رییس هیات بوکس استان خراسان رضوی ضمن خوشامدگویی به حاضرین در این رویداد، از حامیان مالی که در این مسیر به هیات کمک کردند تشکر و قدردانی کرد.


در ادامه و با رژه تیم‌های حاضر، مسابقات به صورت رسمی آغاز شد.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها