برگزاری نشست خبری مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان در مشهد

1401/04/12 | روابط عمومی



نشست خبری سی و یکمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان، صبح امروز با حضور مشاور ارشد رئیس و مدیر اجرایی فدراسیون و رئیس هیات بوکس استان خراسان رضوی برگزار شد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، نشست خبری سی و یکمین دوره رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور جوانان، صبح امروز(یکشنبه – 12 تیرماه) با حضور حمید قبایی‌زاده مشاور ارشد رئیس و مدیر اجرایی فدراسیون بوکس و امیرحسین اخوان رئیس هیات بوکس استان خراسان رضوی و کارشناس خبره فدراسیون در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان در "مشهد مقدس" برگزار شد.

 

در این نشت خبری حمید رضا قبایی‌زاده با تقدیر از همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات بوکس استان خراسان رضوی در میزبانی مسابقات اظهار داشت: برگزاری مسابقاتی با حضور 275 ورزشکار، مربی و سرپرست کار بسیار سنگین و سختی است. رقابت‌هایی که قرار است در 5 روز متوالی برگزار شود و طبیعتاً ساماندهی این تعداد ورزشکار و مربی نیازمند کار سخت و سنگینی است.

 

وی راجع تیم بوکس استان خراسان رضوی عنوان کرد: خراسان رضوی یکی از استان‌های با پتانسیل بوکس ایران است که در سال‌های گذشته موفق به حضور نماینده در تیم ملی شده است. امیدوارم تیم خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور عملکرد خوبی داشته باشد و بوکسورهای این استان در صورت شایستگی فرصت حضور در اردوی تیم ملی جوانان را کسب کنند.

 

مدیر اجرایی فدراسیون بوکس در پاسخ به سوالی در خصوص بوکس بانوان عنوان کرد: امیدوارم با با برطرف کردن آسیب‌های پیش‌رو، بستر سازی مناسب و همگام با قوانین ورزش کشور در نهایت مجوز راه‌اندازی بوکس بانوان صادر شود.

 

در ادامه نشست خبری امیرحسین اخوان اظهار داشت: مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان به مناسبت دهه امامت و ولایت برای اولین بار به میزبانی خراسان رضوی برگزار خواهد شد. این رقابت‌ها از 14 تیرماه به مدت 5 روز در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

 

وی در خصوص تعداد نمایندگان این استان در مسابقات گفت: تیم خراسان رضوی با 13 بوکسور و ظرفیت کامل در مسابقات حضور دارد و پنج داور استان نیز به قضاوت مسابقات خواهند پرداخت.  

 

رئیس هیات بوکس خراسان رضوی با اشاره به پتانسیل‌های این استان در بوکس کشور گفت: محمدسینا مرتضوی در آخرین تیم ملی رده‌های پایه حضور داشت و علی حبیبی‌نژاد نیز در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور دارد. بوکسورهایی که با تلاش‌های هیات به مدت یکسال مورد حمایت مالی اسپانسر قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها