بلانش: چهارچوب تیم مشخص شده است/ دو بوکسور جدید به ترکیب اضافه شد

1401/04/08 | تیم های ملی



سرمربی تیم ملی نونهالان بوکس گفت: چهارچوب تیم مشخص شده است اما با این حال هیچ حاشیه امنی برای ملی‌پوشان وجود ندارد.

متن خبر :

 سومین مرحله اردوی آماده‌سازی ملی پوشان نونهال بوکس کشورمان در سال‌جاری با حضور 25 بوکسور به مدت 10 روز در استان مازندران برگزار شد.

 

سینا بلانش سرمربی تیم ملی نونهالان کشورمان در خصوص اردوی آماده‌سازی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: این اردو با حضور 20 بوکسور نونهال طی 10 روز در مازندران برگزار شد و در روز پایانی مثل سابق، مسابقات درون اردویی را برگزار کردیم که نفرات مدعی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت دو چهره جدید به ترکیب تیم اضافه شد.

 

وی افزود: در نظر داریم مرحله بعدی اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان را بعد از رقابت‌های قهرمانی کشور جوانان و در استان همدان برگزار کنیم.

 

سرمربی تیم ملی نونهالان کشورمان در ادامه گفت: دور اول اردوی آماده سازی بعد از مسابقات انتخابی از آبان‌ماه سال گذشته آغاز شد و بعد از آن تمامی ملی‌پوشان تحت نظر هستند؛ حتی اگر در اردو نباشند، تمرینات خود را به صورت انفرادی پیگیری می‌کنند و برای کادرفنی ارسال می‌کنند تا شیوه تمرینات و نقاط ضعف آنها مورد بررسی قرار بگیرد. با برنامه مدونی کار را پیش می‌بریم، از آمادگی جسمانی، قلبی – عروقی، استقامتی و سرعتی آغاز کردیم و خدا را شکر اکنون بچه‌ها در آمادگی خوبی به سر می‌برند.

 

بلانش تصریح کرد: تقریبا چهارچوب 70 تا 80 درصدی تیم مشخص شده است، اما با این حال هیچ حاشیه امنی برای ملی‌پوشان وجود ندارد، چراکه در هر مرحله از اردوی آماده سازی، روز آخر را به مسابقه انتخابی اختصاص داده‌ایم و بوکسورهایی که مدعی پوشیدن پیراهن تیم‌ملی هستند با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و گاهی چهر‌ه‌های جدیدی هم معرفی می‌شوند. برای مثال در دو وزن تغییر داشتیم که بالاجبار نفرات قبلی را خط زدیم و دو نفر جدید اضافه شدند.

 

وی با اشاره به برنامه‌های پیش روی تیم ملی گفت: بعد از اردوی آماده سازی که قرار است در همدان برگزار شود، 4 روز استراحت داریم و بعد از آن مرحله جدید تمرینات 10 روزه آغاز می‌شود؛ به همین شکل اردو را تا مسابقات قهرمانی آسیا پیگیری خواهیم کرد. ما علاوه بر بحث فنی و تکنیکی، بر روی بُعد اخلاقی بوکسورها هم کار می‌کنیم؛ ملی‌پوشان در هشت ماهی که گذشت واقعا تغییرات چشمگیری از این حیث داشتند.

 

سرمربی تیم ملی نونهالان در پایان خاطرنشان کرد: سرپرست تیم در این مدت خیلی به ما کمک کرد، ارتباط خوب و صمیمانه‌ای با بچه‌ها به وجود آمده و سعی کردیم با اقدامات کوچک این همدلی را بیشتر کنیم. با وجود شرایط سخت مالی، اما اردوها را با چنگ و دندان برگزار می‌کنیم و خدا را شکر شرایط خوبی حاکم است. با توجه به شرایط سنی خاص و روحیه‌های متفاوت که این بوکسورها دارند تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از حضور در اردو لذت ببرند.

 

انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها