هامبارسومیان: آینده ورزش بوکس روشن است

1401/04/05 | روابط عمومی



پیشکسوت بوکس کشورمان گفت: با توجه به اینکه رشته بوکس در ایران دارای مدال آوران زیادی است قطعا با حمایت و توجه مسئولین ورزشی در المپیک و میادین بین المللی صاحب مدال خواهیم شد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ماسیس هامبارسومیان در حاشیه مراسم تقدیر از پیشکسوتان و رو نمایی از تندیس خود اظهار داشت: بنده عضو کوچکی از خانواده بزرگ خانواده بوکس هستم و قهرمان‌های زیادی داریم که شایسته تقدیر هستند.


کاپیتان اسبق تیم ملی بوکس با اشاره به آینده روشنی که این رشته ورزشی در ایران دارد، گفت: با‌توجه به اینکه این رشته در ایران دارای مدال آوران زیادی است جهت کسب نام آوری و موفقیت نیازمند توجه و امکانات ورزشی بیشتری است.


وی ضمن قدردانی از کمیته ملی المپیک و فدراسیون بوکس جهت برگزاری مراسم تجلیل بیان کرد: اینگونه مراسم‌ها باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران و پیشکسوتان خواهد شد و امیدوارم که باز هم شاهد برگزاری چنین مراسم‌هایی باشیم.


ماسیس هامبارسومیان در پایان تصریح کرد: آینده ورزش بوکس بسیار روشن است و قطعا با حمایت و توجه مسئولین ورزشی در المپیک و میادین بین المللی صاحب مدال خواهیم شد.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها