شه‌بخش: یک ایرانی هستم و برای به اهتزار در آوردن پرچم کشورم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم

1401/04/05 | تیم های ملی



دارنده اولین مدال برنز جهانی بوکس گفت: امروز مطمئن هستم نه تنها من بلکه تمام اعضای تیم‌ملی می‌توانیم با حضور پرقدرت در میدان بزرگ مسابقات المپیک پرچم کشور عزیزمان را در کنار سایر کشورها به اهتزار در بیاوریم.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دانیال شه بخش در مراسم تجلیل از پیشکسوتان بوکس و رونمایی از سردیس ماسیس هامبارسومیان اظهار داشت: من یک ایرانی هستم و این مهم از همه چیز برایم با ارزش‌تر است و برای به اهتزار در آوردن پرچم ایران اسلامی و سربلندی کشورمان در میادین مختلف ورزشی از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.


وی ضمن اشاره به فعالیتش در این رشته ورزشی گفت: از دوران کودکی علاقمند به حضور در رشته ورزشی ژیمناستیک بودم، خیلی اتفاقی وارد رشته ورزشی بوکس شدم و تصور نمی‌کردم بتوانم در این رشته صاحب مدال شوم.


شه‌بخش ضمن قدردانی از زحمات و حمایت های حسین ثوری افزود: بنده در زمان ریاست آقای ثوری در هیات بوکس استان سیستان و بلوچستان وارد رشته بوکس شدم و تمام تلاش خود را می‌کنم که با کسب موفقیت بتوانم قدر دارن زحماتشان باشم.


دارنده اولین مدال برنز جهانی بوکس بیان کرد: تصور نمی‌کردم روزی بتوانم صاحب مدال مسابقات آسیایی و ‌جهانی شوم، ولی امروز مطمئن هستم نه تنها من بلکه همه اعضای تیم ملی می‌توانند با حضور پرقدرتشان در میدان بزرگ و مسابقات المپیک پرچم کشور عزیزمان را در کنار سایر کشورها به اهتزار در بیاوریم.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها