استکی: کارمان برای کسب سهمیه المپیک بسیار دشوار شده است

1401/03/30 | روابط عمومی



سرمربی تیم ملی بوکس گفت: با کاهش اوزان و سهمیه‌های این رشته در بازی‌های المپیک، کارمان برای کسب سهمیه بسیار دشوار شده است.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، علیرضا استکی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص شرایط حال حاضر تیم ملی بوکس، اظهار داشت: اردوی تیم ملی از هفتم تیر ماه با حضور ۱۳ بوکسور برگزار خواهد شد و نفرات اول هر وزن کار خود را در تمرینات آغاز می‌کنند.


وی افزود: بین ۲۶ نفر نیز مسابقات انتخابی در حال برگزاری است تا ۱۳ الی ۱۴ نفر دیگر به اردو برسند و در هر وزن ۲ نفر را داشته باشیم. عملکرد بوکسورها در انتخابی‌ بد نبود و البته تا شروع اردوها باید تلاش زیادی داشته باشند تا به آمادگی مناسب برسند.


استکی در خصوص احتمال برگزاری اردوی مشترک با سایر کشورها، توضیح داد: منتظر هستیم زمان مسابقات بین‌المللی مشخص شود تا مقدمات اردوی مشترک را فراهم کنیم.


وی در مورد بی‌برنامه بودن اتحادیه آسیایی این رشته، گفت: بعد از لغو بازی‌های آسیایی هانگژو، هیچ برنامه‌ای از سوی اتحادیه اعلام نشده است. به طور قطع مسابقات قهرمانی آسیا را داریم اما مشخص نیست در سال ۲۰۲۲ برگزار می‌شود یا به سال بعد میلادی منتقل خواهد شد.


استکی با بیان اینکه میزبان مسابقات آسیایی نیز مشخص نیست افزود: همچنین پیکارهای کسب سهمیه المپیک را هم در پیش داریم که البته زمان آن هم مشخص نیست.


وی با اشاره به دشوار شدن مسیر کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: مسابقات المپیک از هشت به هفت وزن تقلیل پیدا کرده و همچنین به جای ۱۸۶ سهمیه، تنها ۱۲۴ سهمیه توزیع می‌شود که نشان از سخت شدن کسب سهمیه دارد.


استکی در پاسخ به این سوال که با این بلاتکلیفی، تیم ایران چه برنامه‌ای دارد؟ گفت: تمرینات آماده‌سازی را برگزار می‌کنیم تا بوکسورها در شرایط مناسب باشند. مسابقات و اردوهای تیم‌های پایه نیز در پیش است.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها