کوژامبتوف، نایب رییس کنفدراسیون بوکس آسیا

1401/03/21 | روابط بین الملل



عزیز کوژامبتوف، مدیر اجرایی و مشاور فدراسیون بوکس قزاقستان در دومین جلسه کنفدراسیون بوکس آسیا به عنوان نایب رییس این کنفدراسیون انتخاب شد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس و به نقل از اتحادیه بوکس آسیا، دومین جلسه هیئت رییسه کنفدراسیون بوکس آسیا در حاشیه رقابت‌های بین‌المللی تایلند به میزبانی "پوکت" برگزار شد که در این جلسه عزیز کوژامبتوف، مدیر اجرایی فدراسیون بوکس قزاقستان به عنوان نایب رییس جدید این کنفدراسیون (ASBC) انتخاب و معرفی شد.


نایب رییس کنفدراسیون بوکس آسیا از سال 2010 تا 2011 به عنوان هماهنگ کننده روابط بین‌الملل فدراسیون بوکس قزاقستان فعالیت کرد. وی همچنین از سال 2010 تا 2014 به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون بوکس آسیا فعالیت کرد.


 کوژامبتوف در ماه مارس گذشته در جلسه فوق‌العاده کنفدراسیون بوکس آسیا در "امان" اردن، به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب شد و سپس در جلسه هیئت مدیره با ریاست "پیچای چونهاواجیرا" رئیس فدراسیون تایلند، به عنوان نایب رئیس انتخاب شد.


او همچنین به همراه چونهاواجیرا، دیان گومز از سریلانکا، علی تکلیف شهید از عراق و راشا محمد الخمیس از عربستان سعودی عضو شورای کنفدراسیون بوکس آسیا است.


دوره کوژامبتوف به همراه سایر اعضای هیئت مدیره جدید کنفدراسیون بوکس آسیا در سال 2024 به پایان می‌رسد.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها