برگزاری نشست ستاد برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان

1401/03/19 | مسابقات و لیگ



نشست ستاد برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان، امروز (پنجشنبه – 19 خردادماه) با حضور قبایی زاده مشاور ارشد رییس و مدیر اجرایی فدراسیون در مشهد مقدس برگزار شد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان، طی روزهای 15 تا 21 تیرماه سال‌جاری به میزبانی هیات بوکس استان خراسان رضوی و در شهر "مشهد مقدس" برگزار می‌شود.


نشست ستاد برگزاری مسابقات امروز (پنجشنبه – 19 خردادماه) با حضور قبایی زاده مشاور ارشد رییس و مدیر اجرایی فدراسیون، امیرحسین اخوان رییس هیات بوکس استان خراسان رضوی و کارشناس خبره فدراسیون، مسئولین و دست اندرکاران برگزاری در مشهد مقدس انجام شد.


در این نشست رییس هیات بوکس استان از برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری هرچه بهتر این دوره از رقابت ها خبر داد و اعلام کرد: بیش از 40 نفر در ستاد برگزاری مسابقات حضور دارند و برای هر بخش مسئولی را در نظر گرفته ایم که با چهار یا پنج نفر زیر مجموعه خود به انجام امور محوله می پردازند، در واقع هر شش استان یک سرگروه دارد که مهمترین این موارد اسکان و تغذیه، مدیریت سالن و سکوها، انضباطی، تشریفات و... است تا انشالله بتوانیم بهترین مسابقات را برگزار کنیم.


همچنین در خصوص نحوه برگزاری به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها