اخوان: امیدوارم میزبان شایسته‌ای برای مسابقات کشوری جوانان باشیم/ بعد از 21 سال میزبان رقابت‌های بوکس شده‌ایم

1401/03/16 | مسابقات و لیگ



رییس هیات بوکس خراسان‌رضوی گفت: آخرین بار سال 1380 خراسان‌رضوی میزبان مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان بود که حالا بعد از 21 سال توفیق داریم تا در خدمت جامعه بوکس کشور باشیم.

متن خبر :

امیرحسین اخوان رییس هیات بوکس استان خراسان‌رضوی و کارشناس خبره فدراسیون در خصوص میزبانی مسابقات قهرمانی کشور جوانان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: نخستین دوره‌ است که خراسان‌رضوی میزبان رقابت‌های جوانان بوکس کشور و انتخابی تیم ملی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی اسپانیا شده است.


وی افزود: آخرین بار سال 1380 خراسان‌رضوی میزبان مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان بود که حالا بعد از 21 سال توفیق داریم تا در خدمت جامعه بوکس کشور باشیم. امیدوارم با توجه به اینکه شهر مشهد مقدس پایتخت فرهنگی جهان اسلام است علاوه بر مسائل زیارتی، در بخش فنی و اجرایی هم بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای این رویداد باشیم.


رییس هیات بوکس در ادامه گفت: فدراسیون بوکس برای هر استان در این رویداد سهمیه‌‌ای را اختصاص داده که ارتقاء سطح کیفی مسابقات را به همراه خواهد داشت؛ پیش‌بینی ما حضور 186 بوکسور و 60 مربی و سرپرست است.


اخوان با اشاره به تاثیر برگزاری این رقابت‌ها در پیشرفت بوکس استان خاطرنشان کرد: در هر استانی مسابقات کشوری برگزار شود رونق آن رشته را به همراه دارد و طبیعتا باعث می‌شود جذابیت آن برای همگان روشن شود. همچنین میزبانی رقابت‌ها باعث می‌شود ورزشکاران استان با انگیزه بیشتری در میدان مبارزه حضور پیدا کنند.


کارشناس خبره فدراسیون بوکس تصریح کرد: زمانی یک استان میزبانی رویدادی را بر عهده می‌گیرد که به لحاظ فنی و زیرساختی پتانسیل لازم را داشته باشد؛ خدا را شکر از نظر فنی جوانان استان عملکرد خوبی داشتند و تاکنون ورزشکاری داشتیم که به عضویت تیم‌های ملی درآمده و در رقابت‌های آسیایی حضور داشته، علاوه بر این تیم جوانان استان نزدیک به 4 تا 5 ماه است به صورت مستمر تمرینات فنی و بدنسازی خود را پیگیری می‌کند انشاالله با برگزاری مسابقات انتخابی در پایان هفته، ترکیب تیم استان هم به منظور حضور در این رقابت‌ها مشخص می‌شود و اردو به صورت جدی‌تر پیگیری خواهد شد.


رییس هیات بوکس استان با اشاره به اهمیت برگزاری این رقابت‌ها بیان کرد: برای اینکه نشان دهیم بوکس استان نسبت به گذشته از هر نظر پوست اندازی کرده بایستی این موضوع را ثابت کنیم و نشان دهیم هیات بوکس فعلی توانایی برگزاری رقابت‌های بزرگی به این شکل را دارد. سعی می‌کنیم بیشترین دستاورد را برای استان داشته باشیم.


اخوان در پایان گفت: برای برگزاری این رقابت‌ها حامیان مالی داشتیم که یکی از آنها شرکت هولدینگ فرهان است که در برگزاری هرچه بهتر این رقابت‌ها به ما کمک می‌کند. از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان، مسئولین فدراسیون و جامعه بزرگ بوکس استان نیز که در این راه به ما کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها