مقصودی: بوکسورهای بسیار خوبی در مسابقات کشوری حضور داشتند

1401/03/11 | روابط عمومی



پیشکسوت بوکس کشورمان گفت: بوکسورهای بسیار خوبی در قهرمانی کشور حضور داشتند و امیدوار هستم پس از تاریخ سازی در رقابت‌های جهانی این بار بتوانیم در بازی‌های المپیک عملکرد خوبی داشته باشیم و چهره واقعی بوکس را به مردم نشان دهیم.

متن خبر :

منوچهر مقصودی عضو هیات رییسه فدراسیون بوکس و پیشکسوت این رشته در خصوص سی‌امین دوره مسابقات قهرمانی کشور در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: رقابت‌ها با حضور حداکثری بوکسورهای استان‌های سراسر کشور در سطح بسیار بالایی برگزار شد و در این چند شبی که از نزدیک مبارزات را رصد کردم مهره‌های بسیار خوبی حضور داشتند، چهره‌ها جدید و تکنیک‌های قابل توجهی را مشاهده کردم و اگر سرمربی تیم‌ملی روی این نفرات نظر داشته باشد و تمرینات خوبی را پشت سر بگذارند، امیدوار هستم پس از تاریخ سازی که در رقابت‌های جهانی صورت گرفت این بار بتوانیم در بازی‌های المپیک عملکرد خوبی داشته باشیم و چهره واقعی بوکس را به مردم نشان دهیم.


مقصودی تصریح کرد: باید روی نسل جدید بوکس سرمایه‌گذاری و کار شود و با برگزاری اردوهای مداوم و حضور در تورنمنت‌های مختلف آنها را برای میادین بزرگ آماده کنند؛ بوکسورهای ما نباید فکر کنند کشورهایی همچون ازبکستان، قزاقستان و ... که نامشان مطرح است از نظر توانایی تفاوتی با آنها دارند، تنها تفاوت آنها این است که اردوها و تمرینات بیشتری داشته‌اند و اگر ما هم به همین شکل سرمایه گذاری کنیم هیچ فرقی با آنها نداریم.


عضو هیات رییسه فدراسیون بوکس و پیشکسوت این رشته در ادامه با اشاره به رقابت‌های قهرمانی آسیا که پیش رو بوکسورهای کشورمان است، گفت: واقعا باید در میان ورزشکاران و همچنین کادرفنی انگیزه ایجاد کرد تا بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند؛ آقای استکی سرمربی تیم ملی در این مدت خوب کار کرده و با عملکردی که از ملی‌پوشان در این مسابقات دیدم، خودش و مربیانش واقعا زحمت کشید‌ه‌اند؛ اگر بتوانند آن انگیزه لازم را به ملی‌پوشان و کادرفنی بدهند فکر می‌کنم انشاءالله در این دوره از رقابت‌های آسیایی بتوانند پر مدال‌تر و دست پر برگردند.


رییس کمیته پیشکسوتان خاطرنشان کرد: رییس فدراسیون در این مدت زحمت بسیاری کشیده و اگر دیگران قبل از این حرفی می‌زدند، اما اکنون به آنها ثابت شده که واقعا در راستای ارتقاء بوکس تلاش می‌کند.


مقصودی با اشاره به میزبانی این رقابت‌ها گفت: هیات بوکس سیستان و بلوچستان برای میزبانی شایسته این رقابت‌ها واقعا زحمت کشیده بود و تلاش کرده بود تا این رقابت‌ها به بهترین شکل انجام شود، بیش از 25 سال در بیشتر مسابقات بوده‌ام و در 5 دوره المپیک حضور داشتم و واقعا همه چیز خوب بود، رییس و همچنین مدیراجرایی فدراسیون بسیار خوب کار کردند اما در مراسم اهدای مدال کمی باید دقت بیشتری می‌شد.


وی افزود: در حال حاضر کانون پیشکسوتان هست که در آن اقداماتی را انجام می‌دهیم؛ آقای ثوری هم محبت کردند فضایی را در فدراسیون در اختیار پیشکسوتان قرار دادند و در نظر داریم هر ماه یک روز را در نظر بگیریم تا پیشکسوتان حضور پیدا کنند و صحبت‌های سازنده خود را با رییس فدراسیون مطرح نمایند.


پیشکسوت بوکس کشورمان در پایان گفت: انتخاب دوباره آقای ثوری به عنوان رییس فدراسیون واقعا به حق بود چراکه زحمات بسیاری کشید و حالا به مرور نتیجه زحمات خود را مشاهده می‌کند.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها