رمضان‌پور: تلاش می کنم تا پرچم ایران را در مسابقات آسیایی به اهتزار درآورم

1401/03/10 | تیم های ملی



بوکسور وزن 92+ کیلوگرم گفت: در مرحله اول تمام تلاش خود را می‌کنم تا با جلب نظر کادرفنی در ترکیب تیم‌ملی قرار بگیرم و پس از آن هم با توجه به اینکه در سنگین وزن همیشه مبارزات سنگین‌تر است از جان مایه می‌گذارم تا پرچم ایران را با کسب مدال طلا در قاره کهن به اهتزاز درآورم.

متن خبر :

ایمان رمضان‌پور که موفق شد طلای سی‌‌امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور را به نام خود ثبت کند در خصوص این دوره از رقابت‌ها در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: سطح فنی این دوره از رقابت‌ها بسیار بالا بود و خدا راشکر توانستم مبارزات خوبی را پشت سر بگذارم و بر سکوی قهرمانی سنگین وزن این رویداد بایستم.


وی افزود: در سنگین وزن معمولا تعداد نفرات کمتری حضور دارند اما مبارزات سنگین‌تر است؛ در این دوره هم حریفان خوبی شرکت کرده بودند که برای کسب بهترین مدال تلاش می‌کردند و خدا را شکر با کمک خدا توانستم بهترین عملکرد را داشته باشم.


بوکسور سنگین وزن کشورمان تصریح کرد: سایر رقابت‌ها را از نزدیک رصد کردم و ملی‌پوشان با توجه به اینکه در اردو حضور داشتند و تمرینات منظم و منسجمی را پیگیری کرده بودند بسیار خوب توانایی‌های خود را به نمایش گذاشتند. البته باید این نکته را هم در نظر بگیریم که با شیوع ویروس کرونا بسیاری از ورزشکاران از فعالیت‌های باشگاهی دور بودند و طبیعتا شاید آمادگی کمتری داشته باشند.


رمضان‌پور در ادامه گفت: با تعویق بازی‌های آسیایی، مهم‌ترین رویدادی که پیش رو داریم مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود؛ در مرحله اول تمام تلاش خود را می‌کنم تا با جلب نظر کادرفنی در ترکیب تیم‌ملی قرار بگیرم و پس از آن هم با توجه به اینکه در سنگین وزن همیشه مبارزات سنگین‌تر است از جان مایه می‌گذارم تا پرچم ایران را با کسب مدال طلا در قاره کهن به اهتزاز درآورم.


وی در پایان گفت: نسل فعلی تیم ملی بوکس از انگیزه و توان بالایی برخوردار است و همین نسل توانست توسط دانیال شه‌بخش در مسابقات جهانی برای اولین بار تاریخ‌سازی کند. امیدوارم این سیر صعودی تداوم داشته باشد و همچنان بتوانیم برای ایران افتخار آفرینی کنیم.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها