مقصودی: فقط برای کسب مدال طلا به قهرمانی آسیا خواهم رفت

1401/03/09 | روابط عمومی



بوکسور وزن 71 کیلوگرم گفت: فقط و فقط برای کسب مدال طلا به مسابقات قهرمانی آسیا خواهم رفت و اگر بخواهم به چیزی جز این مدال فکر کنم، اصلاً به مسابقات نخواهم رفت.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسلم مقصودی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری سی‌امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور اظهار داشت: ابتدا به همه اعضای فدراسیون بوکس و هیئت بوکس سیستان و بلوچستان برای برگزاری این دوره از مسابقات خسته نباشید می‌گویم. خدا را شکر شاهد میزبانی خیلی خوبی در زاهدان بودیم و مسابقات به بهترین شکل برگزار و به پایان رسید.


وی در خصوص قهرمانی در این مسابقات عنوان کرد: خوشبختانه توانستم با 5 بازی و پیروزی مقابل بهترین بوکسورهای ایران به مقام قهرمانی دست پیدا کنم. هر 5 بوکسور عضو تیم ملی بودند، اما  توانستم هر 5 نفر را شکست بدهم. این در حالی بود که از شب اول اُبروی من پاره شد، اما تعصب لُری باعث شد که جا نزنم و تا پایان مسابقات ادامه بدهم.


ملی‌پوش بوکس ایران در خصوص مبارزه برای استان سیستان و بلوچستان گفت: از سال 95 کارم به چابهار آمده است و در حال حاضر نیز رئیس هیئت بوکس این شهر هستم و به همین خاطر برای این استان بازی می‌کنم. استان سیستان و بلوچستان خانه دوم من است، هر چند که همه ایران سرای من است.


مقصودی در خصوص حمایت پرشور هوادارن زاهدان گفت: واقعاً از مردم خوب سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان  که از شب اول تا پایان مسابقات من را حمایت کردند، تشکر می‌کنم. شاید اگر این حمایت‌ها نبود نمی‌توانستم با این شرایط ادامه بدهم.


وی با تاکید بر انگیزه‌های بالای خود برای درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مطمئن باشید فقط و فقط برای کسب مدال طلا به مسابقات قهرمانی آسیا خواهم رفت و اگر بخواهم به چیزی جز این مدال فکر کنم، اصلاً به مسابقات نخواهم رفت.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها