شریفی: بوکسورهای ایرانی دیگر ترس از مقابله با هیچ حریفی ندارند

1401/03/09 | روابط عمومی



بوکسور وزن 92 کیلوگرم کشورمان گفت: نسل فعلی تیم‌ملی از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است و بوکسورهای ایرانی دیگر ترسی از مقابله با هیچ حریفی ندارند.

متن خبر :

طوفان شریفی بوکسور وزن 92 کیلوگرم که در سی‌امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور بر سکوی قهرمانی ایستاد در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون بوکس در خصوص این دوره از رقابت‌ها گفت: با توجه به اینکه به خاطر شیوع ویروس کرونا بیش از دو سال بود که این رقابت‌ها برگزار نشده، تمامی مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی شرکت کرده بودند و برای بهترین عملکرد تلاش می‌کردند.


وی افزود: با توجه به عملکردی که داشتم از خودم راضی هستم و امیدوارم این روند کسب موفقیت را بتوانم ادامه دهم؛ بوکسورهای خوبی در این مسابقات شرکت کرده بودند که برخی از آنها سابقه حضور در میادین بین‌المللی داشتند و رقابت به این شکل به ما کمک می‌کند تا تجربه بیشتری بدست آوریم.


شریفی در ادامه تصریح کرد: بسیاری انتظار داشتند که در فینال این رقابت‌ها شاهد مبارزه من و پوریا امیری باشند اما خب به نظرم پوریا در دیدار اول غافلگیر شد و نتیجه را واگذار کرد تا من در فینال با آقای موسوی مبارزه کنم.


بوکسور وزن 92 کیلوگرم با اشاره به رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: پیش از این قرار بود تیم ملی بوکس ابتدا بازی‌های آسیایی را پیش رو داشته باشد و بعد از آن در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند که با لغو المپیک آسیایی اولین مسابقه بین‌المللی ما رقابت‌های آسیایی است که قرار است آبان‌ماه برگزار شود. انگیزه بالایی برای حضور در این رویداد دارم و امیدوارم بتوانم در ترکیب تیم‌ملی قرار بگیرم.


وی اینطور ادامه داد: در مسابقات قهرمانی جهان برابر حریفی قرار گرفتم که دو طلای المپیک، چهار طلا و یک برنز جهانی داشت که در آن دیدار تمام تلاشم را کردم تا بهترین نتیجه را بگیرم و تجربه بسیار خوبی برایم بود که انشاءالله به کسب مدال من در مسابقات آسیایی کمک خواهد کرد.


شریفی با بیان اینکه میزبانی خوبی برای مسابقات کشوری صورت گرفته، گفت: سیستان و بلوچستان تمام تلاش خود را کرد تا به بهترین شکل از میهمانان خود میزبانی کنند و جا دارد از زحمات همه تشکر کنم.


وی در پایان گفت: نسل فعلی تیم‌ملی از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است و بوکسورهای ایرانی دیگر ترسی از مقابله با هیچ حریفی ندارند؛ همانطور که دیدید فردی مثل دانیال شه‌بخش بعد از سال‌ها مدال تاریخی جهان را برای کشورمان به ارمغان آورد یا میثم قشلاقی قهرمان المپیک و جهان را در مسابقات آسیایی از پیش رو برداشت و بوکسورهای دیگر هم کارهای بزرگی کرده‌اند انشاءالله این سیر صعودی تداوم داشته باشد.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها