برگزاری مراسم تجلیل از افتخارآفرینان رقابت‌های قهرمانی کشور استان خراسان‌رضوی

1401/03/08 | هئیت های استانی



در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، ریاست هیات بوکس استان و جمعی از پیشکسوتان، مربیان، داوران و ورزشکاران قهرمان ارزنده کشور از افتخارآفرینان مسابقات کشوری زاهدان تجلیل شد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون بوکس و به نقل از هیات بوکس استان خراسان‌رضوی، در مراسمی با حضور علی اکبر هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان، امیرحسین اخوان ریاست هیات بوکس استان و جمعی از پیشکسوتان، مربیان، داوران و ورزشکاران قهرمان ارزنده کشور و استان که روز چهارم خردادماه برگزار شد از علی حبیبی‌نژاد از قهرمان کشوری انتخابی تیم ملی تقدیر به عمل آمد.


در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: قطعا زمانی ورزشکاری به روی سکو می‌رود که تیمی منسجم و موفق حامی وی بودخ باشند؛ اینجانب به نمایندگی از اداره کل ورزش و جوانان استان از هیات پرتلاش و موفق بوکس استان تقدیر می‌کنم قطعا آینده بوکس استان دست قهرمانانی امثال آقای حبیبی نژاد است.


ریاست هیات بوکس استان در این مراسم ضمن تجلیل از علی حبیبی نژاد قهرمان وزن ۶۷ کیلوگرم کشور، مهدی غلامیان ورزشکار پرتلاش و دست اندرکاران تیم اعزامی استان، به اهمیت ورزش بین جامعه جوان کشور اشاره کرد و افزود: اعتلای شادابی و سلامتی با پشتیبانی همه جانبه مسئولین و مردم میسر و بهتر می‌شود.


از غلامحسین توتونچی به عنوان سرپرست تیم و هادی ایمانی به عنوان داور اعزامی نیز تقدیر به عمل آمد.


در پایان به رسم یادبود و گرامیداشت زحمات ورزشکاران، یک عدد سکه ربع بهار آزادی و تعدادی سکه یک گرمی به علی حبیبی‌نژاد قهرمان کشور، مهدی غلامیان ورزشکار مستعد و عباس فلاح حسینی مربی سخت کوش استان تقدیم شد.


همچنین در این مراسم توسط ریاست هیات استان عنوان شد با توجه به مذاکرات صورت گرفته صادقیان حمایت مالی از علی حبیبی‌نژاد را برعهده گرفته که این حمایت به مدت یک سال ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها